צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

19/06/2012

|

17:39

seperator

חזה גדול הוא מנת חלקן של נשים רבות, באופן טבעי, ולגבי המובן האסתטי – איש- איש ותפישותיו שלו, כאשר ישנה אהדה רבה אצל נשים וגברים לאותו מושא נשיות מפותח, ועובדה שרבות מן הנשים בעלות חזה קטן עד בינוני אצות לקליניקות לאסתטיקה רפואית במטרה להגדיל את הנפח – ויחד עם זאת להרגיש כי הנוכחות בשטח בולטת יותר, כמו גם הנשיות. בין אלו אשר בורכו בחזה גדול ישנן נשים אשר מסיבות מסוימות סובלות מתופעה של חזה נפול – באופן גנטי או נרכש. עבור אותן נשים ישנם טיפולי "קוסמטיקה" להרמת חזה.

ניתן לשלב באותו הניתוח הן הגדלה של החזה והן הקטנה שלו

ניתן לשלב באותו הניתוח הן הגדלה של החזה והן הקטנה שלו


הרמת חזה והמספרים הגדלים

יותר ויותר נשים אצות – רצות למרפאות הקוסמטיקה על מנת לתקן את מה שנתפש בעיניהן כעיוות אסתטי כדי לשמור ולטפח את מראה הגוף מפני מראה של סימנים לגיל מתקדם, כמו למשל חזה נפול. מלבד הסיבה הגנטית, זו יכולה להיות תוצאה של ניתוח חזה קודם שהשתבשה, תוצאה של אכילת יתר, לידה והנקה ועוד.
בעבר היה שימוש בפריסת חוטים ורשתות שמנעו צניחה חוזרת של השד

בעבר היה שימוש בפריסת חוטים ורשתות שמנעו צניחה חוזרת של השד


ביטחון עצמי שמשודר דרך הגוף

הביטחון העצמי אצל נשים ניכר באופן רב על פי היציבה שבהן תתהלכנה, ולחזה ישנו תפקיד גדול בכך. בעלות חזה גדול חוות מרכז כובד מסוים לפנים הגוף, כשלעתים זו יכולה להיות הסיבה למראה החזה הנפול קמעה: גם הכתפיים פונות לפנים, ומסגירות חוסר בטחון עצמי, ביישנות, נבוכות. כשידוע ששיפור במראה יכול להקרין על הביטחון העצמי ולהיפך, ניתוח להרמת חזה יכול להיות מקור לשיפור מצב הרוח הכללי.

איך מרימים את השד?
בעבר היה שימוש בפריסת חוטים ורשתות שמנעו צניחה חוזרת של השד. מאז, הטכנולוגיה משרתת את המנותחים כך שהשיטות הולכות ומתגוונות, וניתן לשלב באותו הניתוח הן הגדלה של החזה והן הקטנה שלו. ניתן לעשות זאת בניתוח אחד בן כשעתיים, או להפריד בין השלבים לאחר תקופה של כחצי שנה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל