צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

18/06/2012

|

13:21

seperator

נשים רבות נוהרות לקליניקות לאסתטיקה רפואית כדי להגדיל חזה ואולי לא פחות מכך יש מי שדוחף אותן ומעניק להן מוטיבציה. כך או כך – תהא הסיבה אשר תהא, הנושא גורם להיצע רב לעניין ולהצפת הרשת במודעות ובפרסומות לרופאים מומחים ובמנתחים פלסטיים. כל אחד מהם מבטיח תוצאות נוצצות ושתלים או טיפולים פרי המילה האחרונה בעולם הקוסמטיקה הפלסטית. לצד הטיפולים האלו אשר עדיין בגדר תחילת דרכה של טכנולוגיה חדשה, וטיפולים שנעשו לפני עשרות שנים בטכנולוגיות פחות מפותחות וחשופות לסכנות אחרות, חשוב לדעת באיזו קליניקה רפואית לבחור ומי יהיה הרופא המנתח.

ישנה אפשרות לנצל את הניתוח להגדלת חזה על מנת להרים אותו ולהקנות לו מראה צעיר וחצוף יותר

ישנה אפשרות לנצל את הניתוח להגדלת חזה על מנת להרים אותו ולהקנות לו מראה צעיר וחצוף יותר


איך לבחור מנתח פלסטי לאחד הניתוחים הפלסטיים הנפוצים ביותר בעולם?

איזה ניתוח אתן צריכות לעשות? אפשר לעשות חלוקה בין ניתוח פלסטי או כירורגי, אולם הרופא אמור לדעת איך לטפל בשני המקרים הללו – משום שבידו הטכנולוגיות להתמודדות עם ניתוח פלסטי מכל סוג בנוגע לחזה. אפשר לחפש רופא מנתח בגוגל, אולם התוצאות הראשונות יציגו בעיקר את מי שאתור מקודם. יכול להיות שניתן לדלות פרטים אודות רופאים אחרים מומלצים לפי תגובות מאתרים.
אפשר לעשות חלוקה בין ניתוח פלסטי או כירורגי

אפשר לעשות חלוקה בין ניתוח פלסטי או כירורגי


שיטות להגדלת חזה

השיטות להגדלת חזה שונות ומגוונות – לעתים תלויות מקרה, ולעתים ניתן לתמרן בין כמה שיטות – כשזו בחירה בגדר המלצת רופא מומחה. רצוי לפנות לפחות לרופא מומחה אחד אם לא לכמה רופאים, כדי לקבל את התמונה המלאה והכרעה בנוגע לשיטה ולכדאיותה.

הגדלת חזה והרמת חזה
ישנה אפשרות לנצל את הניתוח להגדלת חזה על מנת להרים אותו ולהקנות לו מראה צעיר וחצוף יותר. שינוי תבנית החזה אפשרית תודות להזרקת חומרי מילוי או להחדרת שתלים מיוחדים מסיליקון או מחומרים אחרים מתקדמים. יש לקחת בחשבון כי ניתוח להגדלת חזה יכול לשאת תוצאות זמניות לאורך שנים ולאחר מכן יהיה צורך במקצה שיפורים בשל שתל שזז ממקומו ועוד.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל