צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

11/06/2012

|

13:39

seperator

אפשר לומר שלמרבית האוכלוסיה בעולם ישנו שיעור על אברי הגוף – תוצאה של אבולוציה רב דורית אשר עדיין מראה כי נעשו שינויים מאז האדם חי בטבע. המגמה הכללית היא התמעטות של השערות על פני העור, אולם הן עדיין פועלות כדי לבודד את העור מפני מזיקים שונים לפני שהם חודרים לעור. לפני שנעסוק בתועלת השיער על פני הגוף ובכך שזה דווקא יכול להיות מוקד משיכה לאנשים מסוימים, עדיין ישנם מיקומים על פני הגוף שבהם השיער נראה מיותר – במיוחד למי שמקפיד על צו האופנה העכשווי.

המגמה הכללית היא התמעטות של השערות על פני העור

המגמה הכללית היא התמעטות של השערות על פני העור


מה שהגנטיקה עשתה, אפשר לתקן...

שערות גדלות אל פני העור בקצב ממוצע של 0.3 מילימטרים בכל יום שעובר. התוצאה – גדילת השערה מדי יום – יומיים גם לאחר גילוח על פני העור, מה שמחייב גילוח מתמיד- זה אומר לשריין זמן מספיק לכך, תאורה טובה, סכין גילוח מושלם. מי שישתמש במכונה להסרת שיער משורש השערה או בשעווה, יהנה מהפוגה גדולה יותר (הקצב נקבע באופן גנטי).
ניתן לגשת לקליניקות להסרת שיער ברחבי הארץ ולהתייעץ באשר לטיפול המתאים על פי סוג העור של המטופל

ניתן לגשת לקליניקות להסרת שיער ברחבי הארץ ולהתייעץ באשר לטיפול המתאים על פי סוג העור של המטופל


הסרת שיער בלייזר

האסתטיקה רפואית  מעניקה מענה למי שרוצה להפטר מהשיער לתמיד. מצד שני, ה- FDA בדק ומצא כי השיער אינו נעלם "לצמיתות", אלא יש סיכוי קלוש מאוד אבל קיים – שהוא ישוב לגדול גם לאחר תקופה גדולה שלא צמח. לכן, אפשר במספר טיפולים לפתוח את תופעת השיעור באמצעות טכנולוגיות אור.

הסרת שיער לנוער
בני התשחורת של היום הם לב העוסקים בספורט, נופשים וחופשים הרבה ביחס למבוגרים, נמצאים הרבה בים, ברחוב, במכוני הכושר. גם להם חשוב להסיר שיער ואולי אפילו לחסוך שנים של הסרות שיער סיזיפיות וכספים רבים. לכן – ניתן לגשת לקליניקות להסרת שיער ברחבי הארץ ולהתייעץ באשר לטיפול המתאים על פי סוג העור של המטופל.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל