צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

10/06/2012

|

17:15

seperator

שיניים מלמדות רבות על אדם, שיניים לבנות וצחורות מקנות הרגשה טובה והשפעה חיובית על הסביבה בעוד ששיניים צהובות או משחירות גורמות לאי נחת בקרב הסובבים. כיום באמצעות טיפול פשוט ניתן להבריק ולהלבין את השיניים בעלות מינימאלית. כל מה שיש לעשות זה לקבוע תור אצל רופא או שיננית ולעבור טיפול קצר ומועיל. שיניים לבנות ונקיות תורמות רבות להרגשה ולדימוי העצמי ועל כן אין להזניח תחום זה.

שיניים מלמדות רבות על אדם, שיניים לבנות וצחורות מקנות הרגשה טובה והשפעה חיובית על הסביבה

שיניים מלמדות רבות על אדם, שיניים לבנות וצחורות מקנות הרגשה טובה והשפעה חיובית על הסביבה


מבנה השן

הלבנת שיניים שחורות או משחירות אינה דומה להלבנה רגילה של שיניים כתוצאה מעישון, שתיית קפה וכדומה. על מנת להבין את הסיבה להשחרת השן יש להבים מעט אודות מבנה השן. השכבה הפנימית של השן הנקראת מוך השן בנויה מכלי דם ועצבים, השכבה המקיפה אותה ומגנה עליה נקראת דנטין. שכבה זו מתכהה במהלך חיים של אדם. השכבה החיצונית ביותר נקראת שכבת האימייל, שכבה זו למעשה שקופה וצבעה תלוי ומשתנה בהתאם לצבעה של שכבת הדנטין.
הטיפול מתבצע תוך הרדמת האזור

הטיפול מתבצע תוך הרדמת האזור


מדוע שיניים משחירות ?

הסיבה האמיתית לשינוי צבע השן אינה סיבה חיצונית כי אם פנימית ולרוב נובעת משיניים שהלכו לעולמן, כלומר, שן מתה. המוך השכבה הפנימית של השו המכיל כלי דם ועצבים נמק ומת כתוצאה מטיפול שורש או פגיעה חזקה בשן שגרמה לגדיעת שורש השן. תופעה זו היא הגורמת להשחרת השן בצורה משמעותית.

הלבנת שיניים שחורות
כפי שהוזכר לעיל הסיבה האמיתית להשחרת השיניים אינה חיצונית אלא פנימית ואופן הטיפול בשיניים שונה לחלוטין. מאחר והשינוי הפנימי גם הלבנת השן נעשית באופן פנימי ומתבצעת במרפאת שיניים בלבד המומחות לכך. הטיפול מתבצע תוך הרדמת האזור, במהלך הטיפול מחדיר הרופא אל תוך השן חומר מלבין, החומר פועל מבפנים ומוחלף על ידי הרופא כל כמה ימים בהתאם להתקדמות החומר הפעיל. הלבנה אפשר לבצע רק בחלק מסוים של השן ולא בכולה ועל כן חשוב לברר באיזה חלק.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל