צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/06/2012

|

13:13

seperator

הגדלת חזה הוא אחד הניתוחים הפלסטיים הפופולאריים ביותר בקיימים, אם לא הפופולארי ביותר. הגדלת חזה הוא הליך אשר מאוד נחשק על ידי נשים רבות בין אם יש להם גוף מלא, בינוני או רזה, שכן הגדלת חזה יכולה לעזור המון עם שיפור הפרופורציות בגוף ואם נעשה בצורה נכונה, יגרום לכן להיראות נשיות יותר.

ניתוח להגדלת חזה מצריך בדר

ניתוח להגדלת חזה מצריך בדר"כ מספר בדיקות לפני וכן התאמה של השתל לפני הניתוח


ניתוח או הזרקה?

כיום קיימות שתי שיטות עיקריות להגדלת חזה והן הגדלת חזה בניתוח והגדלת חזה בעזרת הזרקה. הגדלת חזה בעזרת ניתוח היא השיטה המוכרת יותר וגם נכון לרגע
כתיבת מילים אלו, הפופולארית ביותר, כך שאין הרבה מה להסביר עליה. הגדלת חזה בעזרת הזרקה היא ידועה פחות, אולם השם כבר מרמז מה בדיוק עושים ואיך כל התהליך פועל.
הגדלת חזה בנפחים גדולים או לזמן ארוך מומלץ לעשות עם ניתוח הגדלת

הגדלת חזה בנפחים גדולים או לזמן ארוך מומלץ לעשות עם ניתוח הגדלת


הגדלת חזה בהזרקה

הגדלת חזה בהזרקה כוללת מילוי של החזה עם חומר מסויים עד לקבלת המראה הרצוי, כאשר המראה הרצוי נקבע לא רק על ידי כמות החומר המוזרק אלא גם על ידי סוגו. כמו כן, הגדלת חזה בעזרת הזרקה מאפשרת משהו מהפכני והוא הגדלת חזה לזמן מוגבל, כלומר לתקופה של כמה שנים או כמה חודשים – כמו מאין סוג קעקוע זמני, ככה שניתן לבצעו, לראות אם התוצאה, ואם לא מרוצים מחכים כמה חודשים והחומר נספג בגוף ונעלם.

הגדלת חזה בעזרת ניתוח
ניתוח להגדלת חזה מצריך בדר"כ מספר בדיקות לפני וכן התאמה של השתל לפני הניתוח. את מראה הגודל שייצא ניתן לראות עוד לפני הניתוח עצמו על ידי מיקום השתל בצורה ידנית מתחת לשד, כך שבעמידה מול המראה תוכלו לראות פחות או יותר כיצד תראו. בכללי ניתן להגיד כי הגדלת חזה בנפחים גדולים או לזמן ארוך מומלץ לעשות עם ניתוח הגדלת חזה, ואילו הגדלת חזה בנפחים קטנים או לתקופה קצרה מומלץ לעשות בעזרת הזרקה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל