צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/06/2012

|

17:18

seperator

אצל רבים מאיתנו קיימת התחושה כי אלו הסובבים אותנו נראים הרבה יותר מאיתנו. אך האם זה נכון? האם יש בסיס למחשבות אלו? האמת היא הכל יחסית, והפסד של אחד יכול להיות הרווח של אחר, כך שסביר להניח כי חלק נרחב מבעיות הדימוי הם עניין פסיכולוגי. אולם, כיום ניתן לפתור את מרבית הבעיות הללו בעזרת ניתוחים פלסטיים פשוטים יחסית.

הקטנת חזה מבוצעת במטרה להקל על חיי האישה

הקטנת חזה מבוצעת במטרה להקל על חיי האישה


בעיות נפוצות

צלוליטיס, אף עקום, נשירת שיער, חזה קטן, זיעת יתר ועוד בעיות רבות מופיעות בקרב מבוגרים וצעירים כאחד. בעיות אלו יכולות להיפתר בקלות רבה בעשור שבו אנו חיים ובמחיר סביר לחלוטין. ניתוחי הקוסמטיקה הנפוצים ביותר כיום הם ניתוחי אף והגדלת חזה, ושניהם מתבצעים בצורה קלה ומחירם סביר יחסית.
את הניתוח ניתן לבצע גם לפני סיום הגדילה במקרה בו גודלו של השד גורם למגבלה פיזית קשה

את הניתוח ניתן לבצע גם לפני סיום הגדילה במקרה בו גודלו של השד גורם למגבלה פיזית קשה


מה זה הקטנת חזה?

עבור נשים מסויימות, חזה גדול ונפול מהווה שורש לבעיות רפואיות שונות, מעבר להיבט האסתטי: בעיות נשימה, גירוי עור כרוני ופטרת מתחת לשד, כאבי גב וצוואר הנובעים מהמשקל העודף של השד, עיוות ועקמת של עמוד השדרה, וסימנים עמוקים בכתפיים ובשכמות כתוצאה מרצועות החזייה. לעניין זה נוסף גם ההיבט הנפשי חברתי: חזה גדול יכול לגרום לבעיות פסיכולוגיות באשה או בנערה מתבגרת. המודעות לגודלו החריג או למראהו עשויות לגרום לבידוד ולהימנעות מפעילות גופנית.

למי מתאים הניתוח?
הקטנת חזה מבוצעת במטרה להקל על חיי האישה שסובלת מהבעיות שהוזכרו. ניתוח הקטנת חזה מתאים לכל אישה אשר סובלת מבעיה זו אחרת ואשר הגיעה כבר לסוף התפתחותו וצמיחתו של החזה שלה, כך שמומלץ שהיא תהיה בגיל ה-20 שלה. את הניתוח ניתן לבצע גם לפני סיום הגדילה במקרה בו גודלו של השד גורם למגבלה פיזית קשה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל