צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

10:43

seperator

 

תחום האסתטיקה והכירורגיה הפלסטית בישראל עשה התקדמות משמעותית בשנים האחרונות, ובעקבות הביקוש הגדול לניתוחים פלסטיים שישפרו את המראה וההרגשה של מטופלים רבים בישראל, פותחו שלל טכנולוגיות חדשות בתחום האסתטיקה הרפואית כמו גם יובאו הרבה מאוד טכנולוגיות מחו"ל. אין כמעט טיפול אסתטי שלא ניתן לעשות אותו בארץ על ידי צוות של רופאים ומטפלים מוסמכים המסוגלים לתת מענה לכל מטופל ולכל דרישה.

 

החידושים האחרונים בתחום הפלסטיקה

במציאות הישראלית הקיימת היום אנשים כבר לא מתביישים ברצונם להיראות צעירים ויפים. פעם כל מי שהיה עושה ניתוח אף היה משתדל להסתיר זאת בצורה שאיש לו יידע אולם כיום גם נשים וגם גברים לא מתביישים לעשות ניתוחי הגדלה והקטנת חזה, הורדת צלקות העלמת צלוליטיס ועוד שלל טיפולים שנועדו לשפר את המראה החיצוני ולהוביל לשיפור בביטחון העצמי של המטופלים.

 

ניתוחים קצרים יותר

בניגוד לעבר, כיום ניתוחים פלסטיים הם דבר שבשגרה, ואפילו לא צריך לפנות זמן מיוחד על מנת לעבור ניתוחים פלסטיים. הטכנולוגיה המתקדמת הביאה לפתחנו מגוון רחב של טיפולים בתחום האסתטיקה שאינם כוללים ניתוחים או הליכים פולשניים, וכן גם זמני ההחלמה מן הניתוחים הפלסטיים הלך והתקצר. היום ניתן ללכת לעבודה ולנהוג כרגיל כבר מספר שעות לאחר ניתוח להסרת משקפיים לצמיתות. בעולם כולו מתבצעים ניתוחים מסובכים ומורכבים שאיש לא חלם כלל שיהיו אפשריים אך לפני מספר שנים מועט.

 

מי קהל היעד של טיפולי אסתטיקה?

אם פעם ניתוחים פלסטיים הייתה נחלתם של עשירים בלבד או במקרים בהם קיימת בעיה רפואית המצריכה התערבות כירורגית. היום לעומת זאת הליכי הרפואה האסתטית הפכו להרבה יותר פשוטים וזולים המאפשרים לכל אדם אשר חפץ בשיפור התדמית האישית שלו וההרגשה הפרטית, לעבור הליך אסתטי קל ופשוט.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל