צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

22:44

seperator

 

ניתוחים פלסטיים היא תופעה שהולכת וגודלת בקרב הציבור הרחב כטיפול רפואי שבאמצעותו ניתן לטפל בפגיעות גוף שונות ומשונות,מהווים ורצונות בנוגע לגופנו בטיפולים מהירים,חדשניים ובעלי מכשור רפואי מתקדם.

 

איך נקבע המחיר לניתוח?

פערי המחירים בין הניתוחים הם גדולים ויש לבדוק אילו מרכיבים מסתתרים מאחורי הניתוח אשר קובעים את המחיר שאותו אנו מתבקשים לשלם.

ראשית יש לבדוק היכן יבוצע הניתוח, האם בבית חולים פרטי או ציבורי ובאמצעות איזו שיטה מחייבים אותנו, האם לפי מחיר פר שעה או מחיר כולל לניתוח הנקבע מראש.

המרכיב השני שיש לבדוק הוא איזה סוג הרדמה מתבצעת לפני הניתוח, האם בהרדמה מקומית או כללית, כאשר הרדמה מקומית נחשבת לזולה יותר.

המרכיב השלישי שיש לבחון הוא מיהו המרדים בניתוח, ככל שמקצועיותו של המרדים גבוהה יותר כך המחיר גבוה יותר.

בנוסף יש לבחון מרכיבים נוספים כמו איזה צוות יטפל בך לאחר הניתוח, האם יהיו לצידך אחיות צמודות, האם יש צורך באשפוז לאחר הניתוח ובסופו של דבר המרכיב שמשפיע יותר מכל על מחיר הניתוח הוא מיהו הרופא המנתח, מהי מידת מומחיותו,ניסיונו ומהו הרפרטואר שלו.

כמובן שגם לצורות התשלום השונות יש משמעות איך היא מינורית יחסית לשאר המרכיבים.

 

להלן טווח המחירים לניתוחים הפופולאריים:

כאמור טווח המחירים הוא גבוה אשר נוצר בעקבות מספרם הרב של המרכיבים השונים והמורכבות של כל מרכיב ולכן יכול להיווצר הפרש גבוה בין המחיר הגבוה ביותר למחיר הנמוך ביותר.

טיפולי לייזר למיניהם כרוכים בתשלום שבין 2000-5000 ₪. טיפולי שאיבת שומן ינועו בין 7000-10000 ₪. הגדלת והקטנת חזה יעלו בין 12000 עד 21000 ₪. ניתוחי אף יתומחרו בין 8000-15000 ₪. טיפולי סנטר ואוזניים יעלו בין 11000-13000 ₪ ומתיחות פנים יעלו בין 40000 עד 55000 ₪.

makecomment

הצעות נוספות לטיפולים

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • טיפולים וניתוחים אסתטטיים נפוצים

    הרפואה האסתטית הפכה להיות שכיחה מאוד בשנים האחרונות כאשר המון אנשים בוחרים בה. מדובר על רפואה שמציעה מגוון רחב של טיפולים שמאפשרי

    המשך לכתבה
  • קורסים מעולם היופי הקוסמטיקה

    כולנו מכירות בחשיבות של עולם היופי והקוסמטיקה על הרושם הראשוני וביטחון העצמי. אבל האם חשבת פעם לעבור מתפקיד המטופלת לתפקיד המטפלת

    המשך לכתבה
  • מהו שיוף שיניים?

    רוב הישראלים מכירים את טיפולי יישור השיניים, אך מהו תפקידו של שיוף שיניים? למרות המחשבה הראשונה, השיוף אינו חלק מטיפול ליישור שינ

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל