צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

31/05/2012

|

13:08

seperator

אין שני לחוש הראיה, וכדי לטפל במקורות שונים לבעיות עיניים, ניתן לפנות לקליניקות כדי לבצע שם ניתוחים פלסטיים בתחום. בעולם המערבי, ניתוח עיניים נהוג כבר עשרות שנים. כשמדובר על ניתוח לשיפור הראיה, מדובר על ניתוח לייזר לרוב, ניתוח שבו מסירים את המשקפיים למשך תקופת החיים הנותרת, היות וההליך הוא בלתי הפיך. ניתוח עיניים נמשך לרוב בין 20 דקות ל- 40 דקות, ההחלמה מהירה יחסית ובדרך כלל האירוע חולף ללא כאב – תודות לטיפות עיניים מאלחשות במקום. עם טכנולוגיה מתקדמת כמו של היום, גם הסיכונים פוחתים.

בעולם המערבי, ניתוח עיניים נהוג כבר עשרות שנים

בעולם המערבי, ניתוח עיניים נהוג כבר עשרות שנים


איך מתנהל ניתוח עיניים

הפלא שבהסרת מישקפיים בלייזר מחולק לשלושה אופנים שבהם מנתחים: ניתוח לאסיק, אינטר לאסיק וניתוח PRK. לכל אחת מאלו ישנם יתרונות וגם חסרונות. הנפוץ ביותר הוא הלאסיק. תחילה עורכים בדיקת התאמה בין השיטה למנותח. לאחר מכן עורכים בדיקות כלליות, ממלאים שאלונים ונוספת לכך בדיקת עיניים. במידה והמטופל נמצא מתאים, קובעים לו תור לניתוח עיניים.
ניתוח שכזה עלול שלא להתאים לנשים בשלב הריון וגם לא לנשים מיניקות

ניתוח שכזה עלול שלא להתאים לנשים בשלב הריון וגם לא לנשים מיניקות


למי לא יתאים הניתוח להסרת משקפיים?

ניתוח שכזה עלול שלא להתאים לנשים בשלב הריון וגם לא לנשים מיניקות, רצוי שלא לערוך זאת לנשים תחת גיל 19 ולבדוק אם ישנן תופעות אופייניות לגיל כמו למשל גבשושיות על קרנית העין שעלולות לפזר את קרני הלייזר ולשבש את הניתוח. כמו כן – אנשים הסובלים ממחלות כרוניות קרנית דקה מדי או בעיות עיניים – גם הם לא יתאימו לעשות את הניתוח.

תופעות לוואי לאחר הניתוח
לאחר הניתוח, עלולות להתעורר תופעות לוואי, כמו בעיות ראיה בחושך, סנוור פתאומי, ראייה מטושטשת או דלקות בעין וגם יובש בעיניים. לרוב, התופעות עוברות לאחר מספר שבועות מהניתוח, ויש להקפיד על כללי היגיינה וניקיון בתקופה שלאחר מכן. בנוסף יש לערוך בדיקות תקופתיות לעיניים אצל הרופא המנתח.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי העיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל