צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

30/05/2012

|

17:08

seperator

תופעת השקיות מתחת לעיניים מעניקה מראה עייף, כשאל תווי הפנים ה"שקיות" שנוצרות צוברות מעמד של קבע בין שאר הקמטים ותווי המתאר של הפנים. השקיות הללו יכולות להיות עניין של תופעות גיל, או משום צניחת הפנים באופן כללי, ויכולות להווצר מפאת בלט שומן ארובתי וכן הלאה. הפיתרון שנוצר לכבוד העניין הוא ניתוח עפעפיים. לכן, יש לפנות למומחה באוקולופלסטיקה – בפלסטיקה של העפעפיים. באמצעות ניתוחים פלסטיים מתחת לעפעפיים ניתן להשיב את המראה הרענן והצעיר אל הפנים, תוך מתיחת עור העפעפיים, אשר משתלב גם במידת הצורך עם ניתוחי מתיחת עור אחרים.

תופעת השקיות מתחת לעיניים מעניקה מראה עייף

תופעת השקיות מתחת לעיניים מעניקה מראה עייף


הסבר לשקיות שתחת העין

בעיית השקיות מתחת לעיניים מופיעה הן אצל נשים והן אצל גברים כאשר סף הגילאים הולך ויורד עם השנים. התופעה מעצימה עם הגיל וההתבגרות, כאשר ההסבר לתופעה נעוץ בשכבת השומן שמגן על העיניים. כאשר ישנה הבעת צחוק או בכי, נוצר לחץ תוך עיני, שגורם לשומן המגן לבלוט במעטפתו החוצה. בשנים המוקדמות העור אלסטי ולכן השומן חוזר למקומו. בשלב מאוחר יותר, השרירים נחלשים ועלולה להתרחש צניחת עפעפיים.
בעיית השקיות מתחת לעיניים מופיעה הן אצל נשים והן אצל גברים כאשר סף הגילאים הולך ויורד עם השנים

בעיית השקיות מתחת לעיניים מופיעה הן אצל נשים והן אצל גברים כאשר סף הגילאים הולך ויורד עם השנים


מהו בלט שומני ארובתי

הבלט השומני – ארובתי (ארובת העין) הוא הגורם הנפוץ לתופעת השקיות תחת העיניים. תחילתו בגיל 20-30 ולאחר מכן התופעה מחמירה. אותו בלט משמש לסיכוך תנועת גלגלי העין. עם השנים המרכיבים הגידיים נחלשים – אלו מחברים את העפעף לעצם הלחי ולכן הבלט ישנה את מיקומו ויבלוט דרך העפעף התחתון.

ניתוח עפעף תחתון
הניתוח יבוצע באמצעות עשיית חתך נסתר בחלק הפנימי של עפעף העין – הלחמית. במהלך הניתוח יוצא שומן באופן מבוקר, כדי לא להקנות מראה שקוע לעפעף התחתון. אפשר גם לשנות את המיקום של השומן או לחזק את המרכיבים הגידיים כדי שיחזיקו במתח את השומן במקומו הטבעי.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי העיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל