צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

29/05/2012

|

17:22

seperator

היכולת לשמור על זקיפות טבעית של החזה יכולה להצטמצם, או שבאופן גנטי, אינה נפתרת גם בשיא הבשלות הגופנית. להיפך – כאשר נתוני הגוף הטבעיים לא מבטיחים זאת באופן עצמאי, הרי שכוח הכבידה והגיל יעשו את שלהם. ניתוח להגדלת חזה עשוי לפתור את התופעה הזו לפי הטעם האסתטי של המטופלת, כשכיום קיימים אמצעים מתקדמים כדי לדמות את התוצאה הסופית לנתוני הגוף של המטופלת וכל האמצעים כדי להפיק את התוצאה הרצויה בפועל באמצעות שתלים, הזרקות של חומרי מילוי שונים ולעתים בשילוב הרמת חזה.

כאשר הגיל עושה את שלו, ניתן לפנות להרמת חזה למראה צעיר

כאשר הגיל עושה את שלו, ניתן לפנות להרמת חזה למראה צעיר


שלבים שונים בחזה נפול

ברפואה הכירורגית, מבדילים בין שני שלבים של רפיון וגם צניחה. ראשית, ישנו מצב של צניחה מדומה, כשהשד משיק לעורו של בית החזה, ואילו הפטמה ממוקמת מעל לגובה קפל השד. ישנו גם מצב ממשי של צניחה, כשבאותו אופן השד משיק לעור בית החזה אולם הפטמה ממוקמת בין הנקודה הדרומית ביותר של השד ובין גובה הקפל של השד.
תמןנה2
להגדיל בחזה משקל?

היות והגדלת חזה טעונה פעמים רבות גם בהגדלת משקל החזה וזה עלול לפעול לרעת התוצאה, שכן כוח הכבידה עלול להוביל לכדי שד נפול – ולכן ניתוח להרמת חזה בלבד – אין בו כדי להוביל לפיתרון בשדה האסתטיקה רפואית אלא אם זה משולב עם ניתוח הרמת חזה.

מי תפנה לניתוח הגדלת חזה?
כאשר הגיל עושה את שלו, ניתן לפנות להרמת חזה למראה צעיר. ישנן סוגיות שקשורות לגנטיקה, לתיקון ניתוח חזה קודם שנתעוות מסיבות שונות, ישנו ניתוח לשחזור השד שיחד איתו ניתן לעשות ניתוח משולב להגדלת השד, וכן הניתוח יכול להיעשות אצל כל מי שמבקשת לשנות את המראה החיצוני של השדיים שלה ולהגדיל אותם. חשוב לקבל לפחות שתי חוות דעת כדי להפעיל שיקול מושכל בבחירת מקום הניתוח.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל