צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

28/05/2012

|

12:20

seperator

נשים שזכו בחזה גדול לעיתים לא רואות זאת כברכה. חזה גדול יכול להוביל לבעיות בדימוי ובביטחון העצמי, בעיות גב ובעיות רפואיות שונות ועוד. נשים אלו לעיתים נמנעות בפעילות גופנית, לבישת בגדים צמודים, לצאת עם גברים ועוד שאר פעילויות שעלולות להביך אותן או לגרום לאי נעימות אל מול החברה. ניתוח הקטנת חזה הינו נתוח הכרחי וחשוב אומנם ידוע פחות מאשר ניתוח להגדלת חזה.

ישנן מספר שיטות להקטנת חזה וכל מנתח בוחר את הדרך הניראית לו

ישנן מספר שיטות להקטנת חזה וכל מנתח בוחר את הדרך הניראית לו


כיצד נתפס ניתוח להקטנת חזה ?

כיום לעיתים קרובות ניתוח להקטנת חזה מוכר כטיפול רפואי לכל דבר, עובדה המזכה את הנשים שעוברות אותו בהחזר כספי מהביטוח הרפואי. נשים שעוברות ניתוח להקטנת חזה שסבלו בעבר בשל החזה הגדול משנות את חייהן מקצה לקצה. הן משתחררות מסבל ומועקה יומיומית והופכות את החיים לקלים יותר ונורמטיבים יותר. על פי מחקר שנערך לאחרונה, ניתוח להקטנת חזה נתפס כניתוח רפואי ולא ניתוח אסטטי, הניתוח משפר משמעותית סימפטומים וכאביים פיזיים וכתוצאה מכך את איכות החיים.
במהלך הניתוח מוציאים רקמת שד ועור ומעלים את הפטמה

במהלך הניתוח מוציאים רקמת שד ועור ומעלים את הפטמה


מהלך הניתוח

ישנן מספר שיטות להקטנת חזה וכל מנתח בוחר את הדרך הניראית לו בהתאם לכל מנותחת ולשיקוליו האישיים. במהלך הניתוח מוציאים רקמת שד ועור ומעלים את הפטמה.  ישנם מקרים מסוימים בהם משאיים כמעיין נקז ל24 שעות. הניתוח כולו מתבצע בהרדמה מלאה כללית ונמשך מספר שעות. מהלך הניתוח עצמו פשוט ולרוב אינו דורש התערבויות נוספות.

בחירת מנתח פלסטי
לשיקולי בחירת המנתח משמעות רבה. למנתח הפלסטי השפעה רבה על אופן ביצוע הניתוח, ההחלמה ממנו ולתוצאות הסופיות. את המנתח יש לבחור על פי מקצועיותו ולא על פי המחיר. יש לבדוק היטב את ההמלצות אודותיו ברשת האינטרנט ובאמצעות מכרים, בעת פגישת הייעוץ יש לבקש לראות עבודות עבר שלו ואת כל המסמכים המעידים על הכשרתו הרפואית בתחום. ניתוח זה הוא ניתוח לכל דבר, על כן אין להקל ראש בבחירת הרופא, יש להקדיש את מירב הזמן על מנת להגיע להחלטה הנבונה והנכונה ביותר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל