צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

24/05/2012

|

13:35

seperator

העיניים יכולות לדבר בעד עצמן, ולא לחינם נאמר כי הנשמה נמצאת בהן ומשתקפת מהן. העין היא איבר שיכול לדווח לנו באופן בלתי תלוי לגבי מצבו הבריאותי של האדם, על פי מפה מיוחדת מעולם האירידולוגיה. סביב לעיניים, ניתן להבחין מהר מאוד בקמטים המצטברים, כשהקמטים קורים מסיבות שונות: הראשונה היא שקיעת הרקמות ואובדן הגמישות שלהן, מאמץ יתר של העיניים – לדוגמה מול מחשב, חוסר ממושך בשעות שינה, מחלה מסוימת או החלמה ממושכת ממחלה, לחצים ממושכים, בצקת ועוד. בנוסף ישנו לעתים סימן שחור מתחת לעיניים, עפעפיים נעצמים ועוד.

ישנו פיתרון טבעי גם לריפוי הקמטים סביב העיניים

ישנו פיתרון טבעי גם לריפוי הקמטים סביב העיניים


אפשרות לריפוי טבעי

יש הממליצים על טיפולים טבעיים לעיניים ולעור הפנים, כמו למשל טבילת צמר גפן בתה ירוק, אופרזיה וקמומיל – ועם זה לעשות קומפרסים חמים – קרים בכל מספר דקות. ישנו גם ג'ל המורכב מפפטידים שמורחים אותו בארובת העין, ומיד לאחר מכן מורחים ג'ל מכווץ אנטי אוקסידנט כשמעליו מניחים ליידי גודייבה, ואפשר גם למרוח אותה בג'ל.
העיניים יכולות לדבר בעד עצמן, ולא לחינם נאמר כי הנשמה נמצאת בהן ומשתקפת מהן

העיניים יכולות לדבר בעד עצמן, ולא לחינם נאמר כי הנשמה נמצאת בהן ומשתקפת מהן


פתרון לקמטים מתחת לעיניים

ישנו פיתרון טבעי גם לריפוי הקמטים סביב העיניים. משתמשים בכף חמאת קקאו, וגם בכף שמן אבוקדו, ממיסים את שני החומרים במקביל בשיטת הסיר הכפול, לאחר שהותכו מוסיפים להם כפית מים מינראליים. את התכשיר מקררים בצנצנת ומורחים מדי לילה או מספר פעמים ביום תחת העיניים. ניתן לעשות גם תכשיר לשימוש לילי ברטיות לעיניים המורכב מנבטי חיטה או קוקוס, מגלעיני אפרסק ומשמן שקדים.

חומרים נוספים ששומרים על אסתטיקה רפואית סביב העיניים
ניתן להיעזר עוד בחומרים רבים מאוד כדי לשמר את העור צעיר ורענן, מה שנקרא כיום "אנטי אייג'ינג". ניתן להשתמש בשמני בסיס כמו חוחובה, שקדים, פסיפלורה, אובליפחה, אלוורה ועוד. מעבר לאלו ישנם שמנים אתריים – קמומיל ג'רמן, לבנדר, לימון, יסמין, רוז ורוזווד. מבחינת ויטמינים – רצוי להשתמש בתערובת טוקופרולים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי העיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל