צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

23/05/2012

|

16:39

seperator

הקיץ הישראלי בלתי נגמר, ומשאיר אצל רבים מאיתנו חדוות הנאה מויטמין D ומשהיה בשמש – אם זה תוך הליכה לים, לבריכה, לצאת החוצה לנפוש וליהנות – ויש גם מי שנהנה מקרינת השמש המשזפת את הגוף באופן טבעי. לעומת הדחף החיוני הזה, נמצאת המציאות: גוף בעל שיער גס הגדל פרא – לא כולם אוהבים להיראות עם השיער שלובש הגוף, אפילו אם זה טבעי אצל גברים, ואילו אצל נשים הסרת שיער היא מוסכמה חברתית שנאכפת בלית ברירה כבר מאות בשנים – מסורת של סגפנות בתלישת או בגילוח השיער, בהליך יום יומי, שבועי או חודשי.

ישנן כיום טכניקות מתקדמות יותר מלייזר שמאפשרות טיפול פחות מגביל בשערה

ישנן כיום טכניקות מתקדמות יותר מלייזר שמאפשרות טיפול פחות מגביל בשערה


ישנם טיפולים שמעדיפים לעשות בימות החורף

דווקא החורף הוא העונה המועדפת על נשים וגברים בהליכה למכוני אסתטיקה רפואית במטרה לגרום לגוף להיראות חלק יותר וללא כוויות לאחר הטיפול. בחלק מהטיפולים
– כמו למשל בהסרת שיער בלייזר הגוף עלול ליצור כוויה ביחד עם קרינת שמש קלה אילו הוא נחשף לאחר הטיפול לשמש. לכן, בחורף ניתן להסתיר את התוצאה עד שהשערה נושרת וגם למנוע קרינת שמש באמצעות בגדים ארוכים.
הקיץ הישראלי בלתי נגמר, ומשאיר אצל רבים מאיתנו חדוות הנאה מויטמין D

הקיץ הישראלי בלתי נגמר, ומשאיר אצל רבים מאיתנו חדוות הנאה מויטמין D


עור שזוף פחות מתאים ללייזר

כאשר מדובר בשערות עבות ושחורות, למכשיר הסרת שיער יהיה קשה לזהותן ככל שהעור תחתיהן יהיה שזוף וכהה יותר. מסיבה זו, נוהגים להזהיר שלא להשתזף בתקופה הקודמת להגעה לקליניקה להסרת שיער.

אפשרויות אחרות להסרת שיער
ישנן כיום טכניקות מתקדמות יותר מלייזר שמאפשרות טיפול פחות מגביל בשערה. בין השאר ישנה שיטת IPL, כמו גם שיטת האינפרא האדום, SHR ועוד שיטות שבאמצעותן אפשר להגיע לאותן תוצאות. חשוב לוודא כבר מן הטיפול הראשון  כי המכשירים הללו מאושרים על ידי ה- FDA, וכי הרופא בקליניקה מוסמך להסרת שיער בדרך זו ולבחור באופן מושכל את המקום שבו יטפלו באיבר הגדול בגוף – העור.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל