צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

23/05/2012

|

16:31

seperator

בעשורים האחרונים התפחתה הטכנולוגיה בצורה מהירה ומהפכנית, בקצב כה מהיר שכמותו נראה רק לפני מאות שנים עם המהפכה התעשייתית. המכונית הומצאה, האדם למד לעוף (או יותר נכון, המציא את המטוס), ספינות הקיטור, האנטיביוטיקה התגלתה וכמותה גם החשמל. אחד הפיתוחים המהפכניים של העשורים האחרונים הוא הסרת משקפיים בלייזר. ללא ספק ניתוח שיכול לעזור למאות מיליוני בני אדם מסביב לעולם.

האמת היא כי התהליך מאוד מאוד פשוט והניתוח עצמו לא לוקח יותר מאשר מספר שניות

האמת היא כי התהליך מאוד מאוד פשוט והניתוח עצמו לא לוקח יותר מאשר מספר שניות


איך התהליך עובד?

במחשבה ראשונית רבים חושבים כי מדובר בתהליך ארוך ומסובך, אך האמת היא כי התהליך מאוד מאוד פשוט והניתוח עצמו לא לוקח יותר מאשר מספר שניות! נכון, לא כל אדם יכול לעשות זאת, אך כיום הטכנולוגיה נעשתה לפשוטה הרבה יותר. העיקרון שעומד מאחורי הניתוח הוא שבעזרת הלייזר משייפים את קרנית העין עד אשר היא מקבלת את הצורה שמאפשרת למנותח לראות בצורה ברורה.
הסרת משקפיים בלייזר הוא ללא ספק אחד התהליכים היותר מדהימים כיום

הסרת משקפיים בלייזר הוא ללא ספק אחד התהליכים היותר מדהימים כיום


הפלא שבלייזר

הסרת משקפיים בלייזר הוא ללא ספק אחד התהליכים היותר מדהימים כיום, שכן השפעתו היא כה גדולה ובה בעת זמן הניתוח הוא כה קצר, ותלוי באיזה סוג של ניתוח בלייזר בוחרים לעשות, זמן ההחלמה יכול להיות מהיר מאוד – עד כדי כמה ימים. כמובן שישנם חידושים טכנולוגיים רבים אשר עוזרים לאנשים בעלי בעיות חמורות יותר מאשר ראיה, אך עיקר העניין כאן הוא בפשטות הטיפול ביחס לחומרת הבעיה.

מימון עצמי
מכיוון שהיקף בעיות הראיה בקרב אנשים הוא כה גדול ובמקביל מוצע טיפול מהיר לבעיה במחיר סביר, נוצר מצב שבו כמות אנשים גדולה מוכנה לשלם עבור טיפול בבעיה. סכומי כסף אלו, בחלקם, חוזרים לחברות הפיתוח אשר בתמורה ממשיכים לפתח את הענף ועובדים על הדור הבא של ניתוחי לייזר מהירים ובטוחים יותר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי העיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל