צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

23/05/2012

|

16:18

seperator

שד הוא איבר שקיים אצל גברים, אולם הנפח הממוצע שלו קטן בהרבה מזה של נשים. בזמן שהנפח שלו גדל ביחס לשאר הגוף, או שהוא תופס מראה נפוח והרגשה מעיקה לבעליו – זה עלול להקנות לו בדרך כלל מבוכה מסוימת שלעתים מטופלת באמצעות אמצעים ידניים, כמו למשל חזיות מיוחדות (רצועות בד) שמסובבים באופן יום יומי סביב בית החזה ומתחת לבגדים. מצד שני, ישראל היא ארץ שבה השמש קופחת ופעמים רבות נוצר צורך לפשוט את הבגדים בים או בבריכה. במקרה כזה או במקרים אחרים של אי נעימות – ישנו פיתרון תמידי וקבוע.

נפח גדול באזור שדי הגבר עלול להצביע על תופעות רפואיות שונות, כמו למשל חוסר איזון הורמונאלי

נפח גדול באזור שדי הגבר עלול להצביע על תופעות רפואיות שונות, כמו למשל חוסר איזון הורמונאלי


תופעות רפואיות אחרות

נפח גדול באזור שדי הגבר עלול להצביע על תופעות רפואיות שונות, כמו למשל חוסר איזון הורמונאלי – שיכול לגרום בין השאר חזה א-סימטרי. במקרים כאלו, רצוי להמתין עד תום ההתפתחות הגופנית של המתבגר – לפחות עד לגיל 17, ולערוך בירור כולל כדי למצוא אם הבעיה ישנה. ברוב המכריע של המקרים, מדובר בתופעת השמנה נטו.
במידה ומדובר בשומנים שנשתקעו בשדיים, ניתן לבצע שאיבת שומן

במידה ומדובר בשומנים שנשתקעו בשדיים, ניתן לבצע שאיבת שומן


גניקומסטיה – חזה נשי אצל גברים

המילה גניקומסטיה נחלקת לשניים – גניקו – אישה  - משפה יוונית, ומסטיה – חזה. התופעה הזו מוגדרת על פי סממנים רפואיים, ועלולה לגרום לדימוי עצמי נמוך, לחוסר ביטחון, לבושה ולהתחמקות מפעילויות שונות וחוויתיות. במקרים אחרים היא עלולה לעלות במחיר בדידות מזוגיות. האסתטיקה רפואית פותרת את הנושא הזה באמצעות ניתוחים פלסטיים.

במקרים בהם הרקמה ברובה אינה שומנית
במידה ומדובר בשומנים שנשתקעו בשדיים, ניתן לבצע שאיבת שומן, אולם במידה ומדובר במצב שבו הרקמה אינה מגיבה לשאיבת השומן, מנתחים על מנת לעצב את השדיים מחדש – ואם יש צורך מעצבים גם את הפטמות מחדש, תוך כדי השארת צלקת עדינה וכמעט בלתי נראית – כפי שמבוצע בניתוח להקטנת שדיים אצל נשים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל