צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

21:50

seperator

 

כפי שהגדלת החזה הפכה להיות דבר מאוד מקובל וכפי ששאיבות השומן הפכו לטיפול מהיר קל ומקובל כך גם ניתוחי הפנים. בשנים האחרונות ניתוחי פנים הולכים ונעשים לניתוח פלסטי כמעט יומיומי. ניתוח פלסטי כמו עיבוי שפתיים בסיליקון תפס תאוצה ונעשה לפופולארי מאוד. בניגוד לחומרים אשר ניתנים להחדרה באיזור השפתיים אשר השפעתם פגה לאחר מספר ימים, סיליקון הוא חומר קבוע שאינו מתמוסס בגוף.

 

עיבוי שפתיים עם סיליקון

סיליקון נוזל הוא חומר קבוע אשר לא מתפרק בתוך הגוף אך כמו כל גוף זר שנכנס לגוף, גם לסיליקון יש חשש שיגרום לתופעות לווי. יש הטוענים שהסיבוכים הנגרמים משימוש בסיליקון הוא בעקבות שימוש בסיליקון באיכות ירודה במקום בסיליקון טהור. טיפול עיבוי שפתיים בסיליקון כוללת הזרקות של טיפות מזעריות למוקדים שונים בשפתיים. טיפול זה אורך זמן רב ותוצאות משמעותיות לוקחות זמן, שלכך ישנן יתרונות וחסרונות.

 

יתרונות וחסרונות בעיבוי שפתיים עם סיליקון

טיפול בסיליקון לעיבוי השפתיים נארך זמן רב וזאת על מנת לתת לגוף להתרגל לחומר הסיליקון המוחדר לנקודות שונות בשפתיים. לכך יש יתרונות וחסרונות. היתרון העיקרי הוא שכך למטופלות יש זמן להתרגל לעובי השפתיים החדש ולמזער את הטראומה. החיסרון העיקרי הוא בכך שלא לכל המטופלות יש סבלנות לחכות עד לשינוי המיוחל, לרוב הנשים מעוניינות משינוי מיידי ככל הניתן.

 

בדיקות טרם הטיפול

חשוב לזכור לבצע בדיקות מקיפות טרם הטיפול. עיבוי שפתיים בסיליקון לא מתאים לכל אחת, יכול להיות שישנן נשים העשויות להימצא רגישות יותר לסיליקון לכן מומלץ לא להשתמש בחומר זה. ישנם חומרים אחרים המקבילים בשימושם לסיליקון העשויים להיות מזיקים לנשים בעלי רגישויות מיוחדות. לכן חשוב לבצע את הבדיקות הרצויות ולא להתפתות לחומרים זולים.

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל