צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

21/05/2012

|

12:41

seperator

למרות שהאופנה משתנה ואיתה לפעמים גם סדרי העולם, ילדות בגילאים צעירים מגיעות כבר לבשלות מינית, ומגלות לנו סימנים חיצוניים של התפתחות – בעיקר התפתחות אזור החזה בשילוב עם שיער רגליים.  נכון, אולי עדיף לשמור על הילדות ארוכה ככל שניתן, ומכאן עולה השאלה – מתי מומלץ להתחיל ולהסיר שיער, כאשר ממילא למי שישנו שיער בהיר – הוא יכהה את צבעו לאחר הטיפול הראשון. הורים המודעים לאסתטיקה רפואית יכולים להתחיל בהסרת שיער לילדה גם אם זה בגיל מוקדם, תחילה בשיטות הטבעיות ולאחר מכן בסיוע טכנולוגי.

אצל ילדים בכל גיל ובעיקר בגיל העשרה ישנו עניין של שינוי סממנים חיצוניים בגוף וגדילה

אצל ילדים בכל גיל ובעיקר בגיל העשרה ישנו עניין של שינוי סממנים חיצוניים בגוף וגדילה


מודעות לגוף ולאסתטיקה גופנית

אצל ילדים בכל גיל ובעיקר בגיל העשרה ישנו עניין של שינוי סממנים חיצוניים בגוף וגדילה. תחת אותו השינוי אשר לעתים קרובות מביך את המתבגר ופעמים רבות משאיר אותו בצד – ניתן לטפל מיד במראה השעיר. נוטים לייחס זאת לגיל של כשנתיים לאחר הופעת המחזור החודשי הסדיר – היות ואז מתרחש איזון הורמונלי בגוף, וזה יכול להיות בממוצע גיל 16. ישנן שיטות שונות להסרת שיער – כשכל שיטה מותאמת לגוף המטופל.
ניתן לחזות מראש לכמה טיפולים נדרשים להגיע, הכול בהתאם לתוצאות הטיפול

ניתן לחזות מראש לכמה טיפולים נדרשים להגיע, הכול בהתאם לתוצאות הטיפול


הסרת שיער באמצעות אינפרא אדום

הסרת שיער באינפרא אדום היא טיפול סדרתי. יש להסביר את התחושה המוזרה והחזרה שתורגש, ולהכין נפשית לקראת סדרת טיפולים שכזו. לא ניתן לחזות מראש לכמה טיפולים נדרשים להגיע, הכול בהתאם לתוצאות הטיפול הנראות לאחר מספר ימים שבהם היא נושרת ומוסרת.

צעירים שעושים טיפולים להסרת שיער
ככל מקום שבו עורכים את הטיפולים האסתטיים הללו, חשוב לברר אודות המכשור הרפואי – האם הוא מורשה על פי תקן ה- FDA האמריקני? רצוי לברר זאת גם אם תקבלו המלצות אודות מבצעים והנחות למיניהם. יש להגיע לפגישת ייעוץ במקום כדי להחליט איזה סוג טיפול יתאים, ולהתרשם מהאדם שמטפל.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל