צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

13/05/2012

|

17:08

seperator

בשנות השמונים החלו להופיע בעולם טיפולים להסרת משקפיים בשיטות שונות. מה שבעבר ניראה כבלתי אפשרי, הסרת משקפיים והחזרת הראייה לתקינה כיום ניראה דבר ברור מאליו. טיפולי הסרת משקפיים בלייזר תפסו פופולאריות רבה ובישראל לבדה מבוצעים משהו כמו 20,000 טיפולים כאלו ! כל בעלי המשקפיים מודעים לנטל הרב שהן מהוות על חיי היום יום, בשיטה זו ניתן לשנות את החיים בצורה משמעותית.

כל בעלי המשקפיים מודעים לנטל הרב שהן מהוות על חיי היום יום

כל בעלי המשקפיים מודעים לנטל הרב שהן מהוות על חיי היום יום


כיצד עובדת השיטה להסרת משקפיים ?

קוצר ראייה ועיוותים בשדה הראייה נגרמים רבות בשל עיוותים בקרנית. הקרנית, כמו במצלמה היא העדשה של העין, עם העדשה נשרת רואים זאת בתמונות, אותו דבר בעין האדם. העיניים הן אחד מהאיברים הרגישים ביותר בגוף האדם ולכן רק עם התפתחות הטכנולוגיה ניתן היה לפתח שיטות לטיפול בקרנית. במהלך הטיפול קרן לייזר משייפת את הקרנית ומתקנת את העיוותים והפגמים שיש בה, כך למעשה משתפרת ראייתו של האדם למקסימום האפשרי.
קוצר ראייה ועיוותים בשדה הראייה נגרמים רבות בשל עיוותים בקרנית

קוצר ראייה ועיוותים בשדה הראייה נגרמים רבות בשל עיוותים בקרנית


שיטות להסרת משקפיים

כיום יש מספר שיטות להסרת משקפיים, השיטה הראשונה היא שיטת הלאסיק,  שיטה זו משתמשת במכשור כירורגי זעיר ביותר, מכשור זה יותר חלון קטן בקרנית דרכו מוחדרת קרן הלייזר כדי לשייף את האזור הפגוע. החסרון העיקרי בשיטה זו הוא השימוש בלהבים על מנת לחדור את הקרנית, שיטה זו דורשת זמן ארוך יותר של החלמה. השיטה השניה היא שיטת הלאסק, שיטה זו דומה מאוד לראשונה אך פחות פוגעת בקרנית ותקופת ההחלמה קצרה יותר. בשיטה זו נפגעת רק שכבה אחת בקרנית., השיטה החדישה ביותר היא שיטת האינטרלאסיק, החיתום בטכנולוגיה זו נעשה באמצעות קרן לייזר ללא מגע ידי אדם וולא סכינים. שיטה זו מגדילה את הדיוק ואת משך הטיפול וההחלמה. כיום זו השיטה המועדפת ביותר.

בחירת מנתח ושיטה
כפי שראינו למעלה השיטה הנפוצה והבטוחה ביותר כיום היא שיטת האינטרלאסיק. לפני קבלת כל טיפול יש להתייעץ עם מספר מומחים בתחום על מנת לקבל את מלוא המידע הרפואי אודות אותו טיפול. אין לבצע שום ניתוח ללא קבלת כל המידע אודות הסיכונים, תקופת ההחלמה ודרך ביצוע הניתוח.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי העיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל