צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

10/05/2012

|

13:13

seperator

שיטת ה-FUF עובדת על עיקרון זקיקי השיערה, כלומר, זקיקי שיערה מוכנסים לתוך מכונת ניקוב אשר דומה בצורתה למחט זעירה. המכונה מבצעת חתך מיקרוסקופי בעור בו אנו רוצים לראות את זקיקי השיערה, מפרידה בעזרת מלקחים זעירים את זקיקי השיערה ומחדירה אותם למקום הרצוי בצורה מדוייקת. הטיפול אינו מצריך שום הכנה מוקדמת מיוחדת פרט לגילוח הראש.

השיטה מותאמת לאלו אשר נוהגים ללכת עם תספורות קצרות ואינם מעוניינים בהשתלת שיער רגילה

השיטה מותאמת לאלו אשר נוהגים ללכת עם תספורות קצרות ואינם מעוניינים בהשתלת שיער רגילה


שיטת ה-FUE

הטיפולים בשיטת ה-FUE נעשים בהרדמת מקומית בלבד, כאשר בסיום הטיפול במרבית המקרים נשארת צלקת קטנה. את השיער למטרת ההשתלה לוקחים לרוב מהחלק האחורי של הראש, שם הנשירה לא מתרחשת, אולם לעיתים אין מספיק שיער שם כדי להשתיל על כל הקרקפת וכשזה קורה, ניתן לקחת שיער ממקומות אחרים בגוף, אולם זה לא יהיה אידיאלי. תהליך ההשתלה עצמו לוקח עד כ-6 שעות והוא מורכב ממספר מפגשים, כאשר בכל מפגש מושתלים עד כ-500 שערות.
את השיער למטרת ההשתלה לוקחים לרוב מהחלק האחורי של הראש

את השיער למטרת ההשתלה לוקחים לרוב מהחלק האחורי של הראש


יעילות הטיפול

מכיוון ששיטה זו עדיין חדשה יחסית, יעילותה לטווח הארוך עדיין לא ידועה בוודאות. הטיפול עצמו אינו מלווה בכאבים וגם משך ההחלמה עצמו הוא נקי מכאבים וקצר מאוד (כמה שעות). השיטה מותאמת לאלו אשר נוהגים ללכת עם תספורות קצרות ואינם מעוניינים בהשתלת שיער רגילה, שכן באלו נשאר צלקת בחלקו האחורי של הראש. השיטה מתאימה גם לאלו אשר להם קרחת קטנה ואינם זקוקים להשתלת שיער מסיבית.

חסרונות השיטה
יתרונות השיטה הם בהחלט משמעותיים, וכבר גורמים לנו לתהות למה לנו בעצם לא לעשות השתלת שיער בשיטה זו? הצלקת קטנה, אין כאב וזמן ההחלמה הוא קצר מאוד. ובכן, אחד החסרונות היותר גדולים של השיטה הוא בכך שזמן הטיפול הוא ארוך מאוד ומכאן שהוא גם יקר הרבה יותר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל