צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

10/05/2012

|

13:04

seperator

אחת התופעות היותר מטרידות שגברים חווים בטווח גילאים שונים היא תופעת נשירת השיער. אולם בימינו, האסתטיקה רפואית מציעה פתרונות רבים למיגור תופעת נשירת השיער ועל כן אין להתייאש. מגוון הפתרונות הקיימים כיום הוא רחב מאוד ומתאים כמעט לכל אחד שנמצא במצבים שונים של נשירת השיער(מלאה, חלקית או טיפול מונע).

אחת התופעות היותר מטרידות שגברים חווים בטווח גילאים שונים היא תופעת נשירת השיער

אחת התופעות היותר מטרידות שגברים חווים בטווח גילאים שונים היא תופעת נשירת השיער


שיער דליל – איך להתמודד?

נשירת שיער היא תופעה מוכרת אצל גברים רבים ולא רק אצל המבוגרים ביניהם. הגיל שבו מתחילה נשירת שיער משתנה מאדם לאדם בהתאם לגנים שלו, הרגלי אכילה, פעילות גופנית וכדומה. ישנם מספר דרכים להתמודדות עם נשירת שיער כיום כגון תכשירים או שימוש בסיבי שיער. סיבי השיער אומנם אינם פותרים את הבעיה בצורה ישירה אך עוזרים רבות ל"כסות" אותה. שימוש בסיבי שיער הוא בטוח לחלוטין שכן סיבי השיער מתחברים לשיער הקיים באמצעות חשמל סטטי כך שהם עמידים מאוד בתנאי מזג אוויר שונים.
נשירת שיער היא תופעה מוכרת אצל גברים רבים ולא רק אצל המבוגרים ביניהם

נשירת שיער היא תופעה מוכרת אצל גברים רבים ולא רק אצל המבוגרים ביניהם


תכשירי שיער

כאמור, סיבי השיער יוצרים רק אשליה של מראה מלא יותר, אז מה לעשות אם רוצים ליצור מראה מלא יותר שהוא אינו אשליה? תכשירי שיער שונים מציעים פתרונות אפשריים וכמובן שהם לא יתאימו לכל אדם, כך שייתכן מאוד שתצטרכו לנסות מספר תכשירים ואף אולי להתאכזב כאשר אף אחד מהם לא יעניק לכם את התוצאה הרצויה. אם שיערכם דליל מאוד, תאלצו לוותר מראש על התכשירים השונים ולגשת לאחת המרפאות הקרובות לאסטתיקה רפואית.

מילוי שיער
המראה החיצוני הוא נושא חשוב מאוד בימינו, ועל כן ראוי להעניק לסוגיה זו מחשבה רבה. שיער דליל שעבר טיפול להפוך לשיער מלא אך לא נראה טיבעי יהיה חסר כל תועלת ויותר מכך, כנראה שייתן אשליה שלילית. השתלת שיער היא כנראה האופציה האחרונה למי שניסה כבר הכל ולא הגיע למראה שאותו רצה, כך שראוי וצריך לערוך סקר מקיף לפני שניגשים לניתוח שכזה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל