צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

09/05/2012

|

17:15

seperator

מאז ומעולם קיימת חרדה בהליכה לרופא השיניים, וזה יכול לנבוע כמובן מסיבות שונות- הרופא יכול לגלות לנו מה מתרחש לנו בפה ואילו חורים התחדשו עלינו לטובה אפילו כשחשבנו שהכול בסדר (כמו ללכת למוסך), גם בביקור שגרתי הרופא יכול להפעיל מכשירים שאינם נוחים לבעלי רף סבל נמוך – אז על אחת כמה וכמה הרמה המינימלית לכאב עלולה להיות זו של הזריקה, ילדים שמטפלים בשיניהם נתונים לבדם עם רופא השיניים – כשנפרדו מהוריהם והם לבד נושאים בכאב ומעוד סיבות שנוגעות לאחד האיברים החיוניים אצל האדם, הנכס המולד היקר הזה, תרתי משמע.

אין להזניח את הטיפול ואת תחזוקת השיניים, אפילו במחיר של חרדה קלה בביקור אצל הרופא

אין להזניח את הטיפול ואת תחזוקת השיניים, אפילו במחיר של חרדה קלה בביקור אצל הרופא


הזנחת שיניים גובה מחיר לחיים

אין להזניח את הטיפול ואת תחזוקת השיניים, אפילו במחיר של חרדה קלה בביקור אצל הרופא. טיפול מוקדם בבעיות שיניים עשוי לחסוך את הטיפול הבא. ישנם אמצעי תשלום שמאפשרים עמידה במחיר שזה גובה, ואולי רצוי לשלם מחיר כספי גבוה ולהגיע לתוצאות איכותיות ובריאות, ככל שקליניקות לאסתטיקה רפואית העוסקות בכך מסוגלות.
ישנה אפשרות לעבור את הטיפול בשלום, מבלי לסבול את מיחושי הקדיחה בשן

ישנה אפשרות לעבור את הטיפול בשלום, מבלי לסבול את מיחושי הקדיחה בשן


לא חייבים לסבול בטיפולי שיניים

ישנה אפשרות לעבור את הטיפול בשלום, מבלי לסבול את מיחושי הקדיחה בשן או את הכאב  שממילא קיים כשמדובר בעששת או בדלקת. רופא שעוסק ברפואת שיניים יכול להציע שיטות שונות לאלחוש – לרבות זריקה, כשההרדמה היא מקומית וכמובן באישור הרופא הקרדיולוג, אם קיימת בעיה רפואית   באזור הלב.

הרדמות ואלחושים אצל רופאי שיניים
ישנה הרדמה שבזריקה – זו תהיה הרדמה מקומית. יש לרופא אפשרות גם למרוח חומר על המקום ולאלחש אותו בהתאם, ניתן להחדיר גז צחוק למרפאה (ומקסימום לחייך כל הטיפול) – זהו המוצר העיקרי שבו משתמשים לעקירות שיניים או לפעולה כירורגית בטיפולים שונים – לרבות קדיחת שתלים בשיניים, כך שבטיפול מסור ואדיב אולי אפשר לשכך גם את תופעת הלחץ והחרדה לפני טיפול שיניים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל