צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

08/05/2012

|

16:35

seperator

נשירת שיער יכולה להיות עניין מעורב בנשירת הביטחון העצמי, וההוכחה הויזואלית לכך שאנו למעשה מזדקנים בכל יום מחדש, ואין מנוס מהמציאות. על מנת להבין את הסיבה האמיתית לנשירתו של השיער והיעלמותו לתמיד, יש ללכת לטריקולוג – רופא מומחה לעניין שיער ולעבור מסכת בדיקות עד לאיתור המקור לתופעה, שהוא בדרך כלל מקור תורשתי – הן אצל גברים והן אצל נשים. כך או כך, מוצעים פתרונות לטווח הזמן הארוך שמסוגלים להעניק מענה לגברים ולנשים שסובלים מבעיית ההתקרחות מסיבות שונות, מאידך – אפשר לבחון טיפול להצמחת השיער מחדש.

גברים ונשים אשר הגיעו לגיל 25 יכולים לספק צפי עתידי לעניין הדפוסים בגדילת השיער

גברים ונשים אשר הגיעו לגיל 25 יכולים לספק צפי עתידי לעניין הדפוסים בגדילת השיער


הגיל שממנו מומלץ להתחיל

גברים ונשים אשר הגיעו לגיל 25 יכולים לספק צפי עתידי לעניין הדפוסים בגדילת השיער. כך ניתן להשיג יציבות מסוימת שאותה בודקים על גבי הקרקפת – בין אם חלה ירידה בכמות השיער או שהכמות נותרת יציבה. לאחר גיל 25 – אם היעדרות השיער היא קבועה, ניתן לפנות לקליניקות לאסתטיקה רפואית שבה מטפלים בהשתלת שיער. 
נשירת שיער יכולה להיות עניין מעורב בנשירת הביטחון העצמי

נשירת שיער יכולה להיות עניין מעורב בנשירת הביטחון העצמי


הליך השתלת השיער

ההליך מתבצע בעיקר בשיטה שבה לוקחים שיער מהאזור האחורי של הקרקפת, ומשתילים אותו בחלק שבו חסר שיער. ההליך מבוצע תחת הרדמה, או בשיטת FUE כשהזקיקים של השערות מחולצים על ידי רופא מנתח, בכל פעם כמה מאות זקיקים – ניתן לחלק את הטיפול לכמה פעמים כשמוציאים בכל פעם פחות זקיקים – תלוי בסוג השיער.

התוצאות להשתלת שיער
ניתן לחקות את צמחית השיער באופן הטוב ביותר תודות לטכנולוגיות חדישות בתחום.  במקביל, רצוי לעשות פעילויות ולנקוט בצעדים נוספים על מנת למנוע נשירת שיער נוספת בחלקי הקרקפת האחרים. כך, בטיפול של כמה שעות בלבד והתאוששות מהירה – זמן קצר לאחר הטיפול בקליניקה ניתן להחזיר בקלות את הבטחון העצמי, לא לקחת את המראה החיצוני כגזירה משמיים ולהסתכל שוב בגאון במראה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל