צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

08/05/2012

|

16:20

seperator

האדם הינו חיה ככל שאר בעלי החיים אשר נצרכה לשיער הגוף כדי לשרוד, וישנה משמעות לכל חלק גוף שמעוטר בשיער, למן הגבות, דרך השפם, הריסים, שערות האף, אפילו שערות האוזניים, שערות הערווה או שערות הצומחות על גבי שאר חלקות הגוף. עם השינויים בהרגליו של האדם, השערות הפכו לפחות ופחות שימושיות, אל רק חלק מהשרידים שנותרו לאדם אשר עדיין משתנה בהתאם לאבולוציה. כך, הגוף אצל חלק מהאנשים הפך חלק יותר ואפילו הפך ליותר ויותר אופנתי על פי התפישה הרווחת כיום בתחום האופנה. אם בשנות השמונים הסרת שיער בבית השחי לא הייתה עניין שבאופנה, היום אין עוררין.

הגוף אצל חלק מהאנשים הפך חלק יותר ואפילו הפך ליותר ויותר אופנתי

הגוף אצל חלק מהאנשים הפך חלק יותר ואפילו הפך ליותר ויותר אופנתי


חצי רגל, רגל מלאה או גם מפשעות?

היום ישנה בהלה לכיוון מריטות השיער או הסרת שיער בלייזר כמו גם באמצעות שיטות אחרות במיכון מיוחד שמתבסס על גלי האור שאינן חודרות לעור, בניגוד לשיטות אחרות. לכל שיטה להסרת שיער ישנם היתרונות והחסרונות שלה, כמו למשל לייזר אשר עלול להותיר כוויות אילו נחשפים לשמש לאחר הטיפול.
היום ישנה בהלה לכיוון מריטות השיער או הסרת שיער בלייזר

היום ישנה בהלה לכיוון מריטות השיער או הסרת שיער בלייזר


להזהר מטיפולים במכונות שלא אושרו

ישנם טיפולי אסתטיקה רפואית כה רבים אשר נמכרים לדורשים בסכומי כסף זעומים. ישנה אפשרות ורצוי לבדוק כי המכשירים הללו מאושרים על ידי הFDA, מנהל המזון והתרופות האמריקני שמעניק מין תו תקן גם לאותו מכשור רפואי שמשמש במכוני אסתטיקה אלו.

אפשרות להשתמש במכשירים מתקדמים
רצוי לברר אם הקליניקה משתמשת במכשור המתאים ביותר לסוג העור שלכם והאם ניתן להשתמש במכשור מתקדם יותר, אשר יכול להגביר את יעילות הטיפול ולשמור על בריאות המטופל או המטופלת. יש לציין כי הטיפול נעשה בגברים ובנשים, וגם עבור מי שלא מורגל בטיפולים מסוג זה, מדובר בטיפול בן 20 דקות פחות או יותר שיש לעשות אותו בערך עשר פעמים, לאחר מכן השיער לא אמור לגדול לתקופת חיים ארוכה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל