צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
הסרת שיער בלייזר לא רק לנשים, הסרת שיער בלייזר לגברים

מערכת ביוטיק

|

02/11/2011

|

12:58

seperator

הסרת שיער בלייזר לגברים הפך לטיפול פופולרי ושכיח בשנים האחרונות. השיטות המודרניות להסרת שיער מבטיחות תוצאות טובות המחזיקות לטווח ארוך בעידן של היום אסתטיקה היא כבר לא מילה המזוהה רק עם נשים. ישנם לא מעט גברים שמעדיפים היום גוף חלק, נעים למגע ונקי משיער מיותר. הטיפול בהסרת שיער בלייזר, בדומה לניתוחים פלסטיים וקוסמטיים הפך בשנים האחרונות למקובל ופופולרי בקרב גברים ולו בזכותו של הזמר שלומי סרנגה שהפך מזוהה עם הטיפול. אז הגיע הזמן שגם הגבר שלך יהפוך למושא מעורר הערצה.

הסרת שיער בזמן קצר יחסית ולאורך טווח
לעניות דעתם של קוסמטיקאים ומומחים בתחום הסרת השיער בלייזר והניתוחים הפלסטיים, ברוב המקרים מצליחים הטיפולים הקוסמטיים להסיר כשמונים אחוזים מהשיער. יש לקחת גם בחשבון שהשיער הגברי עבה כפליים מזה של האישה וזה דווקא מקל על הטיפול, מפני שככל שהשערה עבה יותר, כך קל יותר להסירה. הסרת שיער דליל מצריכה דווקא טיפול ארוך יותר.

להקפיד להגיע לכל הטיפולים
כמובן שבכדי להשיג תוצאות אלו יותר מכך על המטופל להתמיד בסדרת הטיפולים. לרוב מדובר בעשרה מפגשים לפחות בפרקי זמן שונים, על פי המלצת הקוסמטיקאי המטפל. כבר לאחר טיפול אחד ניתן לראות את ההבדל- השיער הופך דליל ורך יותר. בשיטות המתקדמות כיום בתחום נתן גם לעבור טיפולים בהסרת שיער בלייזר גם בקיץ, אך עדיין יש להגן על הגוף מחשיפה יתרה לחום השמש.

כמה זמן יחזיק הטיפול?
הסרת שיער בקרב גברים מניבה תוצאות טובות וארוכות טווח בסדרת טיפולים קצרה יחסית. עם זאת, השינויים ההורמונליים שעוברים גברים מעל גיל 50 עשויים לגרום לצמיחה מחודשת של שיערות גם מתאי שיער שהומתו במהלך הטיפולים להסרת שיער בלייזר. בכל מקרה, אחוזי השיער שיופיעו יהיו מעטים ועל כן הטיפול בעצם מחזיר למשך כל החיים

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל