צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/05/2012

|

16:51

seperator

יישור שיניים מזכיר כנראה לרוב הגדול של האנשים – ובעיקר למבוגרים שבינינו, את אותם "ברזלים" - Braces, את אותו הגשר הבולט למראית עין שליווה את ילדותנו, ואם לא שלנו אז אצל החברים לכיתה. לפני מספר עשורים, נהגו לחשוב כי טיפול ליישור שיניים טוב ואפקטיבי בעיקר במהלך ההתבגרות, כשהשיניים עצמן עוד לא תפסו את מקומן באופן מלא בפה. כיום, לא רק שפועלים ומשפיעים גם על שיניים אצל מבוגרים תוך שימוש בגשר בשיניים, אלא שניתן להקל על ההרגשה שבענידת המכשיר ליישור שיניים, לגוון במכשירים האפשריים ביישור ולהניב תוצאות מצוינות.

הקשתיות כמעט אינן נראות לעין

הקשתיות כמעט אינן נראות לעין


יישור שיניים באמצעות קשתיות

השיטה ליישור שיניים באמצעים שקופים כוללת קשתיות, שהן שקופות ומולבשות על גבי מנשך הלסת. כך אפשר להמנע מאותם ברזלים קשים לניקוי ובולטים למראה אשר דבוקים באופן קבוע על השן. באמצעות הקשתיות הללו ניתן להזיז בהדרגה את השיניים ולעצב את צורת הקשת שלהן לכדי חיוך – כזה כמו שתמיד חלמתם עליו. הקשתיות הללו מופקות תוך כדי טיפולי שיניים אצל האורתודנט ומעבדה אורתודנטיה.
כך אפשר להמנע מאותם ברזלים קשים לניקוי ובולטים למראה אשר דבוקים באופן קבוע על השן

כך אפשר להמנע מאותם ברזלים קשים לניקוי ובולטים למראה אשר דבוקים באופן קבוע על השן


אסתטי גם בזמן חבישה

הקשתיות כמעט אינן נראות לעין, הן שקופות ועשויות חומר אשר מעוצב בצורתו לכל מטופל באופן אישי על ידי לקיחת דגימת מנשך השיניים למעבדת האורתודנטיה. במהלך תקופת הטיפול, משנים את זוית הקשתיות כדי להשיג אפקט של יישור השן.

תחושה נוחה ויתרונות נוספים
בטיפולי אסתטיקה רפואית מסוג זה שבו ישנה רגישות לאסתטיקה שבהליכה עם המכשיר, לצד התוצאה הסופית, אפשר לומר כי התחושה נוחה ואולי אפילו מעט בלתי מורגשת. הקשתיות משפיעות במידה מזערית ביותר על הדיבור ועל המראה ובכל עת ניתן להסירן או להרכיבן מחדש – כך שאפילו הנאת האכילה לא נפגמת מהן, כמו גם היכולת לצחצח שיניים ביעילות.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל