צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

02/05/2012

|

15:16

seperator

כיום קיימות מספר שיטות להסרת משקפיים, כיום נחשבים ניתוחים אלו לבעלי הצלחה גדולה והטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת ניתוח נטול סיבוכים ותופעות לוואי. האפשרות הראשונה והנפוצה ביותר להסרת משקפיים היא שיטות להסרת משקפיים בלייזר. לקויות ראייה רבות נובעות מבעיה בתפקוד הקרנית, טיפול בלייזר צפוי לשפר את תפקודה של הקרנית, קרן הלייזר מלטשת את הקרנית ובאמצעות כך הראיה משתפרת. שיטה נוספת היא שיטה בה קרן הלייזר מפצלת את כיפת הקרנית ולאחר מכן ליטוש של הקרנית.

לקויות ראייה רבות נובעות מבעיה בתפקוד הקרנית

לקויות ראייה רבות נובעות מבעיה בתפקוד הקרנית


היכן לבצע את הניתוח

כיום פועלים בישראל מכוני עיניים רבים העוסקים במגוון שיטות של הסרת משקפיים. לפני בחירה במכון יש לבדוק את מוניטין החברה, אחוזי ההצלחה שלה בניתוחים השונים, המלצות ברשת האינטרנט ועוד. כיום קיימת תחרות עזה בתחום זה ועל כן חשוב לבצע השוואת מחירים בין המכונים השונים על מנת לקבל את המחיר הנכון ביותר.
לרוב השיקול העיקרי לביצוע הניתוח הינו יציבות המספר במשקפיים

לרוב השיקול העיקרי לביצוע הניתוח הינו יציבות המספר במשקפיים


סיבוכים בניתוח

לפני ביצוע הניתוח חשוב לדעת ולזכור שמדובר בניתוח לכל דבר, על כן יש להתייעץ היטב עם רופא העיניים ולקבל ממנו את כל המידע אודות הטיפול. סבירות הסיבוכים נמוכה מאוד אך עדיין חשוב לעבור על הסיכונים ועל מקצועיות הצוות הרפואי. השיקול העיקרי בעת בחירת המכון צריך להיות טיב הטיפול ולא המחיר, ועל כן יש לבצע את כל הבדיקות כראוי.

מי מתאים לעבור ניתוח להסרת משקפיים ?
לרוב השיקול העיקרי לביצוע הניתוח הינו יציבות המספר במשקפיים. במידה והמספר יציב ולא משתנה באופן תכוף אז לרוב תיהיה התאמה לבצע את הניתוח, לרוב מומלץ לבצע את הניתוח בטווח הגילאים 20-50. לפני הניתוח נעשות מספר בדיקות מקיפות על מנת לראות אם האדם מתאים ומוכן לניתוח. שיטת הניתוח מותאמת לפי סוג הקרנית של האדם, רק לאחר בדיקות רבות ניתן לקבוע איזה ניתוח יבוצע. יש לדעת, שלא כל מרכיב משקפיים מתאים לעבור ניתוח להסרת משקפיים, יש כאלו שלא מתאימים כיוון שמבנה הקרנית שלהם לא מאפשר להם לעבור את הטיפול. לסיכום, ניתוח להסרת משקפיים יכול להקל עד מאוד את חיי האדם, אך חשוב לעשות מספר בדיקות חשובות לפני כן.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי העיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל