צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
כל הסובלים מבעיות ראיה מודעים לחיים התלותיים במשקפיים. כיום קיימת שיטה להסרת משקפיים בלייזר, עבור אלו שאינם יכולים לבצע את ההסרה יש שיטה חדשה, השתלת עדשות מלאכותיות.

מערכת ביוטיק

|

01/05/2012

|

13:15

seperator

אחת מהבעיות הרפואיות הנפוצות ביותר המשפיעה בצורה משמעותית על חיי אנשים היא משקפיים. רבים ממעיטים בחשיבות התופעה, אך כל מי שבעל משקפיים מכיר את ההרגשה התלותית הזו בזוג המשקפיים שלו. בשני העשורים האחרונים יותר ויותר אנשים פנו להסרת משקפיים באמצעות לייזר, לאלו שאינם יכולים להסיר את המשקפיים באמצעות לייזר ישנה שיטה חדשה, השתלת עדשה מלאכותית לתוך העין, העדשה מושתלת לצמיתות אך הטיפול הפיך.

אחת מהבעיות הרפואיות הנפוצות ביותר המשפיעה בצורה משמעותית על חיי אנשים היא משקפיים

אחת מהבעיות הרפואיות הנפוצות ביותר המשפיעה בצורה משמעותית על חיי אנשים היא משקפיים


הסרת משקפיים בלייזר

הסרת משקפיים בלייזר מתאימה לבעיית קוצר ראייה ורוחק ראייה בדרגות שונות, כמו כן היא מתאימה לאנשים אשר חלה אצלם ירידה בכושר הראיה לקרוב בעקבות הזדקנות הראייה. כיום יש אנשים הניגשים לבצע את הניתוח ומגלים שאינם מתאימים מסיבות שונות ביניהן, קרנית דקה מידי או בצקתית ועוד. עבור אלה השיטה החדשה יכולה לחולל פלאים.
כל מי שבעל משקפיים מכיר את ההרגשה התלותית הזו בזוג המשקפיים שלו

כל מי שבעל משקפיים מכיר את ההרגשה התלותית הזו בזוג המשקפיים שלו


הכנה להשתלת עדשות תוך עיניות

על מנת לעבור את הניתוח הנ"ל יש לעבור מספר בדיקות מקיפות הכוללות: בדיקת התאמה של מבנה העין, תקינותן של הקרנית והרשתית, צילומי טופוגרפיה של הקרנית ועוד. לאחר שהתבצעו כל הבדיקות והוחלט כי המטופל מתאים לניתוח, מוזמנת עדשה מתאימה לתיקון הראיה. במהלך הניתוח הקצר מחדירים את העדשה דרך פתח צר וממקמים אותה בין עדשת העין הטבעית לבין הקשתית או על גביה.

ניתוח שני העיניים
במידה ונדרשת התערבות גם בעין השניה מבצעים קודם כל ניתוח בעין אחת ורק לאחר כשבוע גם בעין השנייה. ניתוח זה מהווה חלופה נוספת לשיפור הראייה וכיום הוא מניב תוצאות יפות מאוד. ניתוח זה מתאים לגילאי 18 עד 55 שאין להם מחלות עיניים ותשבורת הראייה שלהם תקינה. הניתוח מתאים כמעט לכל קצרי הראייה. לסיכום, עם התפתחות הרפואה אנו עדים ליותר ויותר טכניקות שנועדו לשפר את הראייה אצל אלו הסובלים מבעיות בה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי העיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל