צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

30/04/2012

|

12:28

seperator

בעשור האחרון זה נהיה אופנתי למדי – גם בקרב גברים, להסיר שיער באזורים נרחבים בגופם. המודעות העצמית פושה לא רק בבני התשחורת והצעירים בשנות העשרים והשלושים לחייהם, אלא גם בין גברים בני ארבעים. המציאות החמה בישראל מכתיבה לבוש קל ונינוח שבמרבית הפעמים חושף שטחים גדולים ברחבי הגוף, שטחים שמכוסים בשיער גוף נשיר. גם גברים שמסיבות שונות החליטו שלא ללכת להסרת שיער בשנים מוקדמות יותר ועכשיו בגיל ארבעים וחמישים פונים לקליניקות אסתטיקה רפואית בנושא, יוצרים את המודעות בקרב גברים אחרים בנושא, ולוקחים גם את עצמם לטיפולי הסרת שיער ספורים ולפתרון ארוך טווח.

השינוי האסתטי המתבקש אינו נקשר דווקא לכמות השומן שבגוף

השינוי האסתטי המתבקש אינו נקשר דווקא לכמות השומן שבגוף


דרישות במראה החיצוני – גם כלפי הגברים

השינוי האסתטי המתבקש אינו נקשר דווקא לכמות השומן שבגוף אלא יכול להקשר יותר ליציאה למכוני כושר או לכמות היציאות לים ולנופש, אינו נקשר לסוג העבודה – אלו יכולים להיות גברים בחליפות עסקים או מכונאי רכב כמו גם מצילים ואנשי כושר שעובדים בגוף חשוף ואין קשר גם לנטיית הלב או הגוף. לעתים נדרש פיתרון לשיער הגוף שצומח בעקשנות, עבה וקשיח.
שיער הגוף אצל גברים יכול להופיע ברמות שונות של סמיכות

שיער הגוף אצל גברים יכול להופיע ברמות שונות של סמיכות


אופנה טבעית

הנהירה למכון להסרת שיער הפכה לאופנה טבעית שנשים וגברים, כל אחד באשר הוא, מעוניינים ליישם על גופם. כאשר אצל גברים צומחות שערות באוזן, באזורי הכתף והזרועות, רגליים וכפות הרגליים הגב, הבטן והמפשעה, המודעות המדגדגת קוראת לגברים באשר הם להסיר את מה שמרגיש מיותר.

לאפשר לויטמין D לחדור לגוף
שיער הגוף אצל גברים יכול להופיע ברמות שונות של סמיכות. בגברים שיש אצלם רמה גבוהה של סמיכות, ישנו קושי לקלוט את ויטמין D והסרת השיער מאפשרת זאת. בדרך כלל יש לקחת בחשבון כי שיטת הלייזר עלולה לגרום לכוויה על ידי השמש בעונת הקיץ, ולהתעניין גם באשר לשיטות אחרות. 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל