צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

25/04/2012

|

15:40

seperator

הסרת שיער היא עניין כואב, זה ידוע. כמובן, ישנן שיטות שעניינן להפחית את דרך הייסורים ו"קיצורי דרך" כדוגמת גילוח השיער בסכין גילוח, אולם לכל דבר יש מחיר, ואפילו שיטה זו היא בעלת חסרונות, כשצריך לחזור על הפעולה אחת ליומיים – שלושה כדי "ליישר קו". נשים וגברים – שני המינים טורחים ומסירים משיער גופם, בין אם זה באופן יום יומי כדי ללכת למכון כושר או לים ולשמור על האסתטיקה, או בין אם זה באופן תקופתי, עם הסרת שיער באמצעות שעווה. כשהמראה, ההרגשה והלחץ החברתי משפיעים, הגיע הזמן להסיר שיער מן הגוף, ואפשר אפילו באופן לא כואב.

כך ובאופן ממושך, שורפים את תאי שורש השערה ומקטינים אותם בכל פעם בחצי

כך ובאופן ממושך, שורפים את תאי שורש השערה ומקטינים אותם בכל פעם בחצי


הסרת שיער ללא כאבים – איך זה קורה?

לאחרונה הומצאה לשמחתם של רבים טכנולוגיית ה- SHR, אחת מגרסאות המכשור לטיפול בשערות באמצעות גלי אור. מכשיר זה כמו האחרים משמיד את שורש השערה תוך חימומה באמצעות קרן האור. המכשיר פולט הבזקים קצרים וגם מהירים – של פעימת אור שיש לה פרמטרים ייחודיים עם פס רחב. כך ובאופן ממושך, שורפים את תאי שורש השערה ומקטינים אותם בכל פעם בחצי.
הסרת שיער היא עניין כואב, זה ידוע

הסרת שיער היא עניין כואב, זה ידוע


להפחית את הסיכוי ללקות בכוויות

באמצעות ההמצאה הזו לאסתטיקה רפואית ניתן להפחית את הסיכון לכוויות ובמקביל להפחית גם את הסיכוי לכאבים. החימום הינו מבוקר, וישנם מטופלים שנהנים מהחמימות הזו ואף נרדמים במהלך הטיפול. לכן, אין צורך לנקוט במריחת משחה מאלחשת לצורך הטיפול.

באמצעות השיטה מכסים שטחים נרחבים
להבדיל מהסרת שיער בלייזר, אשר מתמקדת בשטח טיפול קטן, השיטה להסרת שיער ב- SHR אינה בררנית ולא לוכדת אובייקטים לחימום, אלא יכולה להציע טיפול בעל מספר טיפולים קטן ומצומצם יותר, כך שמראה הגוף החלק יהיה מוכן אפילו כבר לקיץ ובאזורים רבים ונרחבים בגוף.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל