צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

24/04/2012

|

13:05

seperator

הסרת שיער לא תמיד הייתה באופנה, ואפילו ניתן לציין עובדה כי עד לפני מספר עשורים גם את שיער בית השחי לא היו טורחים להוריד. כיום, עניין האסתטיקה עבר למישור אחר, כאשר כליל היופי והשלמות הוא גוף לא שמן וחלק. מאז לפני מספר עשורים ועד להיום ניתן לציין מהפך עשיר במכשור – חלק מכשור ביתי עם מכונות הסרת השער וחלק מכשור שקשור לתחום האסתטיקה רפואית כמו למשל אפילציה או הסרת שיער בלייזר, תחום שנכנס לפני מספר שנים לאופנה גם הוא והפך לפנות לשני המינים.

, עניין האסתטיקה עבר למישור אחר, כאשר כליל היופי והשלמות הוא גוף לא שמן וחלק

, עניין האסתטיקה עבר למישור אחר, כאשר כליל היופי והשלמות הוא גוף לא שמן וחלק


תפעול מכשור מתקדם להסרת שיער

כדי לטפל במכונות לייזר ושאר מכשירים שמהם בוקעים גלי אור לטיפול בשרשי השערה צריך הכשרה מיוחדת – הסמכה רפואית עם רישיון לעסוק בתחום. חשוב מאוד, כי במידה ומעוניינים לפנות לקליניקה לאסתטיקה רפואית כדי להסיר שיער – יש לבחון לא רק את הצוות המקצועי במקום, אלא גם את אישור התקן למכשור שנמצא. פעמים רבות זה מה שמסביר את המחירים הקלילים שנועדו למשוך לקוחות בהמוניהם.
צריך להיות בעל גוון עור ומרקם שערה שיתאימו לטיפול

צריך להיות בעל גוון עור ומרקם שערה שיתאימו לטיפול


מחט חשמלית או לייזר?

אפילציה או לייזר, זו הייתה ההתלבטות בתחילת שנות האלפיים. כיום עשור אחרי, אפשר לומר שחלה התקדמות בתחום. אמנם ישנו שימוש בגלי אור שלא נוגעים באופן ישיר במקום כמו אפילציה שחודרת מבעד לעור עם זרם חשמלי, אולם נעשה שימוש מתקדם יותר, כמו למשל IPL, SHR או אינפרא אדום.

התאמה אישית לאחר בדיקה
לא כל אחד או אחת מתאימים לטיפולים אלו, צריך להיות בעל גוון עור ומרקם שערה שיתאימו לטיפול. לכן הפגישה הראשונה תהיה פגישת ייעוץ. במידה ונמצאתם מתאימים, בררו אם תוכלו לקבל טיפול באמצעות השיטה המתקדמת יותר שאושרה, כדי להמנע כמה שיותר מסיכונים ואולי אפילו ליהנות מטיפול ללא כאבים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל