צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

07:45

seperator

אחוז גבוה מאוד מכלל האוכלוסייה נזקק למשקפיים או לעדשות מגע על מנת לתקן ליקויי ראייה. לפעמים נדמה כאילו מדובר במגיפה עולמית, אולם ההידרדרות ביכולת הראייה ל אנשים רבים היא כנראה תוצאה של אורח החיים המודרני הכולל עבודה מול צגי מחשב לאורך שעות ארוכות. מרכיבי המשקפיים שבינינו מבינים עד כמה הרכבת משקפיים עלולה להיות בלתי נוחה, וכמה לא נוח זה לסבול מיובש או עדשה מגורה בזמן הרכבת עדשות המגע.

pic

למה להמשיך לסבול?
כיום כל אותם חובשי משקפיים לא צריכים עוד לסבול. עד היום פתרון הטוב ביותר שעמד מול אנשים עם ליקוי ראייה היה ניתוח הסרת משקפיים בלייזר. למרות שמדובר בהליך קצר מאוד שאינו כולל כאבים, סכנה או אפילו זמן התאוששות ארוך, אנשים רבים נרתעים מן הניתוח שנחשב לניתוח מפחיד. כיום ניתן לתקן את הראייה אפילו בדרכים פשוטות ומפחידות פחות.

שיטה חדשה להסרת משקפיים
כיום ישנה שיטה חדשנית להסרת משקפיים, שאינה כוללת ניתוח פלסטי או אפילו לייזר. מדובר בעדשות מגע הנקראות אורתו קיי, שמיועדות להרכבה במשך שנת הלילה, ותפקידן לתקן את הקרנית במהלך היום. עדשות המגע הייחודיות מחקות את פעולת הלייזר עם הבדל קטן: התיקון הוא אינו קבוע ובכך נמנעות הסכנות הטמונות בניתוח לייזר בעיניים. העדשות בטוחות ואין בהם כל סיכון, ואפשר גם להחליט להפסיק מתי שרוצים.

כיצד עובדת השיטה?
במהלך הלילה עדשת האורתו קיי השטוחה נצמדת לקרנית העין ומאפשרת לה לנשום חמצן בניגוד לעדשות ראייה רגילות. בזמן השינה הקרנית מתיישרת וכך מתאפשר התיקון הדרוש בראייה. השפעת התיקון תקפה למשך היום שלאחר הרכבת העדשות ואין כל צורך בעזרי ראייה. בהשוואה לניתוח המפחיד והמסוכן, או לחוסר הנוחות שבשימוש בעזרי תיקון ראייה כמו משקפיים או עדשות מגע, מדובר בהליך פשוט ומהפכני.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי העיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל