צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

24/04/2012

|

12:56

seperator

הפרטים הקטנים שבגוף, אלו יכולים לשנות את כל פני התמונה, ללא קשר לעיניים ביוניות שקולטות את הפגם שבגוף, תמיד יכולה להיות הרגשה לא טובה למי שיודעת או יודע שישנן כמה שערות שאינן נמצאות במקום. אפילו אם לאחר מאמץ הסרת השיער, אין מה לעשות, תמיד עלול לקרות מצב שבו תישאר פלומת שיער מקובצת או שערה אחת בכל כיוון רוח. הרי שיער גדל, וגם אם לפני מספר ימים דאגתם להסרת שיער בשעווה או על ידי גילוח וגם אם על ידי מכונה, מבצע החיסול הוא זמני בלבד.

רצוי להגיע למכון להסרת שיער כדי לטפל באופן מקצועי בכל אותן שערות סוררות

רצוי להגיע למכון להסרת שיער כדי לטפל באופן מקצועי בכל אותן שערות סוררות


את טקס הסרת השיער עושים במכון לאסתטיקה רפואית

רצוי להגיע למכון להסרת שיער כדי לטפל באופן מקצועי בכל אותן שערות סוררות. הטיפול שנעשה באופן מקצועי הוא קודם כל נעשה על ידי אדם אחר שיכול לשלוט טוב יותר בזויות ההסרה, ואפילו יראה טוב יותר מתי נשארו "שאריות". מצד שני, מדוע לעשות את החיים קשים וסגפניים מדי חודש, אם אפשר אחת ולתמיד (כמעט) לגרום לשערות להיעלם?
ישנם מכונים רבים להסרת שיער שמביאים אתכם לתוצאה המיידית הרצויה

ישנם מכונים רבים להסרת שיער שמביאים אתכם לתוצאה המיידית הרצויה


טיפול כואב או לא?

טיפולי הסרת שיער בלייזר, IPL, אינפרה אדום ושאר מכשירים מתקדמים הם טיפולים שנערכים לאורך זמן קצוב, ובה מורגשים עקצוצים שניתן לאלחש ממילא לפני הטיפול. ישנו גם טיפול חדשני ומתקדם בשם SHR, שבו מרגישים פחות את האפקט משום שהמכשיר מעביר תחושת קור נעים תוך כדי הפעולה – עד כדי כך שישנו מי שנרדם במהלך הטיפול.

איך למצוא מכון להסרת שיער?
ישנם מכונים רבים להסרת שיער שמביאים אתכם לתוצאה המיידית הרצויה, אולם לא לכל מכון ישנן המכונות המאושרות על ידי ה- FDA האמריקאי והארגון הישראלי, כמו גם הצוות הרפואי המקצועי שאותו יש לבחור בקפידה – רצוי לברר לגבי רישוי והסמכות.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל