צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

22/04/2012

|

14:51

seperator

חזה נפול מהווה בעיה לנשים רבות, והוא לרוב נגרם לאחר תקופת לידה, מחלה או טיפולים שונים. חזה נפול גורם לנשים לרבות לאבד מהביטחון העצמי שלהם, למרות שבפועל איש אינו רואה זאת פרט לבן הזוג, הביטחון העצמי הפגום גורם לכך שיותר ויותר נשים הולכות לאסתטיקה רפואית על מנת פתור את בעיית החזה הנפול.

ניתוח להרמת חזה מתבצע כך שבמהלך הניתוח מרימים את גובה הפיטמה ומסירים את העור העודף

ניתוח להרמת חזה מתבצע כך שבמהלך הניתוח מרימים את גובה הפיטמה ומסירים את העור העודף


למי מתאים הניתוח?

ניתוח הרמת חזה מתאים לכל אישה, ממבוגרת ועד צעירה, מאישה מלאה ועד רזה מגבוהה ועד נמוכה וכו', ואין זה משנה מהו גודל החזה, שכן ניתוח הרמת חזה מאים לנשים עם חזה קטן או גדול כאחד. ניתוח חזה מחזיר את השד למקומו הטיבעי על ידי הקרבתו לגובה חיבור הזרועות, כך שמתקבל חזה צעיר יותר ומעוצב יוצר, שמחזיר את הביטחון העצמי לאישה.
ניתוח הרמת חזה מתאים לכל אישה, ממבוגרת ועד צעירה

ניתוח הרמת חזה מתאים לכל אישה, ממבוגרת ועד צעירה


דרכי התמודדות

עד לפני כשני עשורים לא לנשים דרכים להתמודד עם נפילת השדיים, לפחות לא בכל הקשור לפיזיקאליות שבדבר, שכן היה ניתן להסתיר את המצב ללא בעיה. אולם ברגע שהאישה הגיעה למצב אינטימי לא היה מנוס מלהתמודד ישירות עם הבעיה. כיום הדרך הנפוצה ביותר להמתמודדות עם נפילת שדיים היא על ידי ניתוח הרמת חזה כחלק מניתוחים פלסטיים.

מהלך הניתוח
ניתוח להרמת חזה מתבצע כך שבמהלך הניתוח מרימים את גובה הפיטמה ומסירים את העור העודף שגורם למראה הנפול, כך שהתוצאה היא חזה הדוק וזקוף יותר. הניתוח עצמו נעשה בצורה כזו שלא נותרת צלקת בגוף. זמן ההחלה מה הניתוח הוא קצר יחסית ולרוב אינו כרוך בכאבים, כך שניתן להשתחרר הבייתה עוד באותו היום. לאחר הניתוח מומלץ ללבוש חזייה מיוחדת לכחודש ימים על מנת להקל על הלחץ ולתת לגוף להתרגל למראה החדש של החזה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל