צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

22/04/2012

|

14:47

seperator

היופי בעייני המתבונן – האמנם? נשים רבות יגידו כי הן אוהבות עור בהיר או כהה, גברים עם גובה כזה או אחר, גברים מסוקסים עם שיער פנים רב או גברים חלקים, גברים שמנים, שריריים, אתלטים או רזים, כאלו עם שיער ארוך או קצר, אולם יש דבר אחד שעליו אין חילוקי דעות, והוא קרחת או שיער דליל. זה לא אסתטי, מעניק מראה מבוגר וכו'. כל אלו גורמים לירידה בביטחון העצמי וכתוצאה מכך דברים רבים בחיים נפגעים.

כיום לא קיימים פתרונות חד משמעיים להתקרחות אצל גברים

כיום לא קיימים פתרונות חד משמעיים להתקרחות אצל גברים


על חוט השיערה

בשלב מסויים בחיים, השיער אצל גברים מפסיק לגדול בהדרגה, דבר זה נובע ברוב המיקרים כתוצאה מההורמון הגברי DHT, אשר נקשר לתא השיערה וחונק אותו כך שהשיערה החדשה שצומחת היא קצרה יותר ודקה יותר מקודמתה, התהליך קורה שוב ושוב עד שהשיערות הצומחות הן כה קטנות ודקות שנוצרת אשלייה של קרחת (שימו לב, השערות לא מפסיקות לצמוח!).
מילוי שיער יחסוך את הצורך להסתובב עם כובע

מילוי שיער יחסוך את הצורך להסתובב עם כובע


פתרונות לבעיה

כיום לא קיימים פתרונות חד משמעיים להתקרחות אצל גברים, אולם ישנם דרכים להתגבר על המחסור בשיער, כאשר אחת הדרכים הטובות יותר היא השתלת שיער. השתלת שיער הוא תהליך כירורגי באסתטיקה רפואית ועל כן אנשים רבים נירתעים מלעשותו. אם כן, אילו שיטה קיימת שאינה כרוכה בפולשנות של השתלת שיער? מילוי שיער.

מילוי שיער
אנשים רבים חושבים כי הגורם המרכזי להדלדלות השיער הוא מחלה, טיפולים שונים, תרופות, תזונה וכו'. אולם להדלדלות השיער גורמים רבים נוספים כשעיקרם, כמו שהוזכר מקודם, הוא הורמון ה-DHT. מילוי השיער מתאים לכל אחד ולא משנה מהי סיבת התקרחותו, והיא נעשית בשתי שיטות עיקריות: הדבקה או הלחמה של השיער (נפוץ בעיקר בקרב נשים) ושיטת פיזור הסיבים – שיטה בה מפזרים סיבי שיער מעל הראש כשהסיבים נקשרים לשערות הקיימות ומעניקות לו מראה מלא וטיבעי.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל