צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

22/04/2012

|

14:35

seperator

ניתוח להרמת חזה הוא ניתוח שהופך להיות פופולארי ככל שהגיל עולה. ככל שהזמן עובר מגיעים עימו גם נזקים כמו קמטים, חזה נפול ופנים בוגרות. אחד הנושאים הכאובים ביותר לנשים הוא נושא החזה הנפול, נשים לעיתים רבות בוחרות לבצע ניתוח להרמת חזה על מנת להחזיר לעצמן את המראה הצעיר והחינני מהעבר. ניתוח זה הפך לפופולארי בימינו כיוון שעם ההתקדמות הטכנולוגית ניתן לבצע אותו בקלות יחסית.

ניתוח להרמת חזה מפיח חיים ולעיתים משנה לחלוטין את האישה שעברה את הניתוח

ניתוח להרמת חזה מפיח חיים ולעיתים משנה לחלוטין את האישה שעברה את הניתוח


השפעות הרמת החזה

ניתוח להרמת חזה מפיח חיים ולעיתים משנה לחלוטין את האישה שעברה את הניתוח. לעיתים חזה נפול גורם לאישה אי נוחות רבה שמשפיעה על חייה התקינים. ניתוח הרמת החזה נותן להן אפשרות להחזיר את החיים למסלולם הנכון. בעת בחירת ניתוח להרמת חזה יש לבחור מספר דברים טכניים,היכן יבוצע החתך, איך יבוצע הטיפול של הרמת החזה, וכמובן בחירת הרופא המנתח שיבצע את הטיפול.
על מנת שטיפול הרמת החזה יצליח בדיוק כפי שרוצים יש לבחור בזהירות רבה את הרופא המנתח

על מנת שטיפול הרמת החזה יצליח בדיוק כפי שרוצים יש לבחור בזהירות רבה את הרופא המנתח


תהליך הרמת החזה

ניתוח הרמת חזה נפול מתבצע לרוב תחת הרדמה מלאה ואורך בין שעה לארבע שעות. במהלך הניתוח מבצעים חתך, מסירים את עודפי העור ומהדקים את רקמות השד. לאחר מכן משיבים את הפטמה והעטרה למקומן הטבעי ובצורה זו למעשה מעצבים את השד על מנת שיראה מוצק וזקוף יותר. ככל שהחזה גדול יותר יש להוריד יותר עודפי עור, וכך החתכים יהיו ארוכים יותר. בניתוחים פלסטיים קטנים הכוללים חתכים קטנים האישה יכולה להשתחרר בדר"כ לאחר מספר שעות. אם הניתוח מסובך יותר ודורש מספר פעילויות אז לעיתים תידרש לינה לצורך השגחה.

בחירת הרופא
על מנת שטיפול הרמת החזה יצליח בדיוק כפי שרוצים יש לבחור בזהירות רבה את הרופא המנתח. על מנת לבחור את הרופא הטוב ביותר יש לבצע השוואות שוק מדוקדקות. מומלץ מאוד להתייעץ עם נשים שעברו ניתוחים דומים ולקבל את חוות דעתן בנושא, כמו כן מומלץ לקבל מרופא הנשים או רופא המשפחה המלצות שונות אודות מספר רופאים. לאחר מכן יש לקבוע פגישת ייעוץ על מנת להתרשם ברמה האישית מהרופא. רק לאחר מכן, יש לבחור את הרופא.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל