צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

19/04/2012

|

13:32

seperator

ניתוח להקטנת חזה הינו ניתוח הנערך על ידי מנתחים פלסטים ומטרתו להקטין את החזה אצל נשים או גברים בעלי חזה גדול שמקשה על חיי היומיום שלהם. חזה גדול יכול לגרום לבעיות גב קשות מעבר לבעיות בדימוי העצמי. בניתוח הקטנת חזה יבצע המנתח הפלסטי חתכים בצורת T הפוכה אשר עלולים להשאיר צלקות.

ניתוח להקטנת חזה הינו ניתוח הנערך על ידי מנתחים פלסטים

ניתוח להקטנת חזה הינו ניתוח הנערך על ידי מנתחים פלסטים


הקטנת חזה ללא צלקות

נשים אשר חוששות מצלקות גדולות בעקבות הניתוחים הפלסטיים להקטנת החזה יכולים לבצע שאיבת שומן בכדי להקטין את גודל החזה שלהן. הליך זה המכונה לרוב כהקטנת חזה ללא צלקות, משתמש במספר מועט של חתכים קטנים אשר נרפאים מהר ולא משאירים צלקות. בשיטה זו יוצר המנתח חתך מתחת לשד או לבית השחי וניגש למרבצי השומן, באמצעות צינורית דקה וגמישה הוא שואב את עודפי השומן דרך החתך שנוצר.
יש להתייעץ עם רופא מומחה בתחום

יש להתייעץ עם רופא מומחה בתחום


שאיבת שומן מחוזקת

לעיתים בגלל שהשומניים בשדיים הם סיביים יותר וקשים יותר לטיפול לעומת אזורים אחרים הגוף המנתחים הפלסטים יעדיפו לשתמש בשאיבת שומן מחוזקת אשר בה משתמשים בצינורית מיוחדת ההמייצרת רטט חחק ומדויק שעוסר לפרק את השומנים העודפים מבלי לפגוע ברקמות האחרות. מלבד איסוף שומנים יעילה יותר הליך ההחלמה מהיר יותר ויש פחות סיכונים לסיבוכים וזמן הפעולה הכירורגית הוא קצר יותר.

איזה ניתוח לבחור
למרות היתרונות הרבים שבניתוח לשאיבת שומן לעיתים עדיף להשתמש בפרוצדורה של ניתוח להקטנת חזה. עבור נשים עם שדיים גדולים ורכים הבחירה הטובה יותר היא הניתוח להקטנת חזה כיוון שעיקר הבעיה אצל נשים אלו הוא עודף רקמה ולא מצבורי שומן, כמו כן בעת ביצוע שאיבת שומן אין יכולת לשנות את צורת השד באופן משמעותי. לסיכום, לפני בחירת אופן הניתוח יש להתייעץ עם רופא מומחה בתחום ולקבל ממנו סקירה מקיפה על כל אפשרויות הטיפול העומדות בפניכם. רק לאחר קבלת ייעוץ יש לבחור את הניתוח המתאים ביותר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל