צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

18/04/2012

|

15:10

seperator

לאור ריבוי השיטות להשתלת שתלי סיליקון לצורך הגדלת חזה, כדאי לקרוא ולהפנים כמה שיותר חומר כדי לבחור בשיטה המתאימה ולדעת מה זו השיטה שעליה המליץ הרופא הכירורג שממנו יצאתם לפני רגע קט. בשטח הזה קיימים מיתוסים לא מעטים, כמו למשל שניתוח חזה להשתלת סיליקון הוא ניתוח חד פעמי שנעשה לכל החיים. כבכל דבר אחר, גם כאן מדובר על שטח אורגני שעובר שינויים עם השנים ומצריך תחזוקה נאותה ומתאימה, ומסיבות שונות –  פעמים רבות השתלים מהדור הישן מתפוררים, שתל ששוקע במעטפתו סידן עלול להקרע וכן הלאה.

השתלים העגולים הם בעלי מראה טבעי

השתלים העגולים הם בעלי מראה טבעי


לא על ה- CC לבדו

בבחירת שתלי סיליקון נהוג לבסס את הדילמה על פני השאלה – כמה CC להחדיר לגוף? רצוי לדעת עם זאת, כי ישנם שלושה קריטריונים שיש לתת עליהם את הדעת בבחירת השתל המתאים, ואלו הם הרוחב, האורך והגובה. רק לפי המימדים הללו אפשר להתאים את המידה הנכונה והמתאימה ביותר. חשוב גם שלא להתעלם מטעמם של המנותחים, ממדי הגוף וכמובן צורת החזה הנוכחית.
ההתאמה למבנה הגוף יכולה לעשות את כל ההבדל

ההתאמה למבנה הגוף יכולה לעשות את כל ההבדל


התאמה פרופורציונאלית למבנה הגוף

ההתאמה למבנה הגוף יכולה לעשות את כל ההבדל. כאשר מדובר על ניתוחים פלסטיים באזור החזה, זה עלול להשפיע אפילו על מרכז הכובד של האישה ועל הפרופורציות החדשות לגוף. היום ישנו עולם שלם של הדמיות בהן ניתן להשתמש כדי למצוא את המבנה האידיאלי של השד החדש שיתאים למידות המנותחים.

האם לבחור בשתלי סיליקון אנטומיים או בשתלים עגולים?
השתלים העגולים הם בעלי מראה טבעי ואפשר לדמות את המראה הסופי לזה שעושה חזיית פוש אפ. מבין השתלים הללו ישנם ארבעה סוגים. לעומת זאת, בקבוצת השתלים האנטומיים ישנה אפשרות בחירה נרחבת יותר שכוללת את שלושת המימדים שישנו את הפרופורציות של המראה שיתקבל.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל