צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

02/04/2012

|

10:57

seperator

קלות הסרת השיער במכוני הלייזר בקליניקות לעומת הסרות השיער הביתיות שחוזרות על עצמן במין ריטואל שיש בו כאבים וסגפנות לא מעטה, היא הקלות הבלתי נסבלת של המאה ה- 21. כיום, כל המעוניין בהסרת שיער בלייזר יכול לברור בין כמה סוגים שונים לטיפול בשערות הגוף הנחשבות למיותרות, ובכך לסיים את פרק החיים הסגפני. כיום, המחירים אפילו אינם מהווים מגבלה לנושא, וכל המעוניין או המעוניינת לעבור סדרת טיפולים בנושא, יפרד מסכום לא גדול במיוחד בדרך כלל של כסף, במיוחד אם עושים חישוב לטווח הזמן הארוך ולאפשרויות התשלום הנוחות.

כל המעוניין בהסרת שיער בלייזר יכול לברור בין כמה סוגים שונים לטיפול בשערות הגוף

כל המעוניין בהסרת שיער בלייזר יכול לברור בין כמה סוגים שונים לטיפול בשערות הגוף


לבחור את שיטת הסרת השיער

ראשית, יש לבחור בין כל שיטות הסרת השיער לטווח הזמן הארוך. כיום כידוע, השיטה אולי טובה ויעילה לשנות חיים רבות, אולם עקב כך שהשיטות כולן "צעירות" יחסית וחדישות ולא מוכחות לאורך שנות קיום רבות במחקר, יכול להיות שיש בהסרת שיער ציפיות מול מציאות שמראה תוצאות מעט שונות מהמצופה, השיער יחזור לצמוח בעתיד הרחוק או שתהיה לשיטה תופעת לוואי מסוימת.
כמה שיטות להסרת שיער, כמו לייזר, IPL, אינפרא אדום, אפילציה ועוד

כמה שיטות להסרת שיער, כמו לייזר, IPL, אינפרא אדום, אפילציה ועוד


לבחור את המכון המתאים

ישנה כמות גדולה מאוד של מכונים לטיפול בשיער, ולהסרת שיער מעור הגוף. רצוי לקחת קליניקה אחת לפחות שהיא שם דבר בתחום ולהשוות אותה עם המכון הרצוי. ככל שמבררים בין מכוני אסתטיקה רפואית שונים כך אפשר להגיע אל הרושם המדויק יותר לגבי המכון שאליו תרצו לפנות.

השיטות השונות להסרת שיער
יש כמה שיטות להסרת שיער, כמו לייזר, IPL, אינפרא אדום, אפילציה ועוד אחרות העובדות על פי רוב לפי פולסים חשמליים או גלי אור. החוכמה היא להתייעץ או לקבל חוות דעת שונות מכמה גורמים ולהבין מה היתרונות והחסרונות שבכל שיטה והאם בכלל ישנה התאמה למטופל מול השיטה הרצויה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל