צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

28/03/2012

|

17:36

seperator

הסרת שיער היא אחד הטיפולים הנפוצים ביותר כיום בשוק הטיפולים הקוסמטיים. הסרת שיער היא טיפול שאופייני הם לנשים והן לגברים. אחת הבעיות העיקריות בטיפולים אלו היא ציפיות המטופלים. מטופלים שסובלים מעודף שיער מצפים שהטיפול יהפוך אותם לחלקים לגמרי בבת אחת ולתמיד. המציאות מעט שונה, ולכן ללא הסבר והכרות מקדימה המטופלים עלולים להרגיש מרומים ומאוכזבים.

הסרת שיער היא טיפול שאופייני הם לנשים והן לגברים

הסרת שיער היא טיפול שאופייני הם לנשים והן לגברים


מהלך הטיפול

במהלך טיפול הסרת שיער בלייזר מסיר המטפל את עודפי השיער מהגוף בעזרת מכשיר לייזר. הטיפול מתבצע לרוב באזורים אשר סובלים מגידול גס ופרוע של שיער אשר מפריע למטופל הן מבחינה אסטטית והן מבחינה פונקציונאלית. הטיפול מתבצע בהתאם לעור של המטופל ולבצע השיער שלו. הטיפולים לרוב מורכבים ממספר מפשגשים שבמהלכם נסרק האזור עם קרן לייזר שגורמת לנשירות השיער.
הציפיה השניה היא שהסרת השיער תיהיה לצמיתות

הציפיה השניה היא שהסרת השיער תיהיה לצמיתות


ציפיות המטופלים

לרוב למטופלים ציפיות רבות וענקיות מהטיפול. ציפיות אלו לא מגיעות ללא סיבה. ראשית כל הן מגיעות מתוך הרצון והצורך להיפטר מעודפי השיער הרבים, שיער אשר מפריע להם להרגיש בנוח בחברת אנשים אחרים ויכול להציק גם בהיבטים נוספים כמו הגברת זיעה,חוסר יכולת להגיע למגע אמיתי עם העור ועוד. הסיבה השניה היא שאחוזי ההצלחה בטיפול בלייזר להסרת שיער הם גובהים ועומדים כיום על כ 80 אחוז. לכן אצל אלו שעוד לא עברו את הטיפול מתפתחת הציפיה שגם עבורם הטיפול יצליח.

מה הציפיות של המטופלים ?
ציפיות המטופלים הם לרוב שהטיפול יצליח בבת אחת. כלומר שיוכלו לחזור הביתה ולראות תוצאות ממשיות באותו היום. הציפיה השניה היא שהסרת השיער תיהיה לצמיתות. על הרופא להסביר היטב למטופל את אופן הטיפול ומשמעותו על מנת שהוא לא ירגיש מרומה ופגוע. על המטופל לדעת שהטיפול מורכב מסדרה רבה של פגישות ושהסרת שיער לצמיתות היא מיתוס שלא תמיד מתקיים. קשה לדעת אם השיער ימשיך לצמוח או לא. למרות כל זאת לרוב תוצאות הטיפול הן משמעותיות ומספקות את המטופלים השונים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל
1
טוב, זה ברור

טליה,05/04/2012 9:50