צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

28/03/2012

|

17:32

seperator

שיער על הפנים אצל גברים אינו מהווה שום בעיה. חלק מהנשים מעדיפות גברים מזוקנים או להיפך. המקרה ההפוך הוא שונה לחלוטין. נשים שסובלות משיער על הפנים נמצאות בבעיה רצינית בגלל מספר גורמים. שיער על פני אישה נחשב לדבר לא אסתטי לחלוטין, לכן אישה שסובלת משיעור על הפנים יכולה להתקבל בדחייה על ידי החברה בגיל מבוגר ובגיל צעיר יותר היא יכולה להיות ללעג על ידי הסובבים אותה.

שיער על הפנים אצל גברים אינו מהווה שום בעיה

שיער על הפנים אצל גברים אינו מהווה שום בעיה


טיפולי הסרת שיער באזור  הפנים

טיפולי הסרת שיער לפנים הם טיפולים נפוצים ביותר. לא מעט נשים בימינו סובלות מהתופעה של שיער בפנים ורוצות להקנות לפניהם מראה חלק יותר ללא שיער. טיפולי הסרת שיער בפנים יכולים להתבצע במספר אופנים, לרוב נשים מעדיפות לבצע את הטיפול הזה אצל הקוסמטיקאית שלהן. את הטיפולים מבצעים בעזרת מכשיר האפילציה.  מחט האפילציה מורידה כל שערה ומנקה את עור הפנים משפם מיותר. טיפול אחר שנשים עושות הוא טיפול זקן, במקרה זה מדובר על שיער שגדל על הפנים. כמעט לכל הנשים גדל שיער על הפנים אך בשל בהירותו הרבה הוא לא ניראה לעין.
טיפול אחר שנשים עושות הוא טיפול זקן, במקרה זה מדובר על שיער שגדל על הפנים

טיפול אחר שנשים עושות הוא טיפול זקן, במקרה זה מדובר על שיער שגדל על הפנים


הסרת שיער בלייזר

דרך נוספת להסרת שיער מלבד האפילציה היא הסרת השיער בלייזר. הטיפול מתבצע בסדרת מפגשים שמשתנה בין מטופלת למטופלת. טיפול זה לא רק מסיר את השיער אלא גם מדלל את צמיחתו, עד כדי כך שהוא מונע ממנו לצמוח לצמיתות. הסרת שיער בשיטה  זו היא יעילה , קלה ופשוטה.

השפעת הגיל על צמיחת השיער
לגיל חשיבות רבה בקצב גדילת השיער. ככל שעולים בגיל צומח יותר ויותר שיער על פניהן של נשים. נשים שאינן מודעות לכך יכולות להתפלא מהעובדה הזו. יש להיו במעקב כל העת ולבצע טיפולים עקביים להסרת שיער על מנת לשמור על מראהפנים יפה ואסטטי. כיום טיפולים להסרת שיער ניתן למצוא כמעט בכל מקום, בכל עיר קיימים עשרות מכוני אסטטיקה שמבצעים את הטיפולים הללו.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל