צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

28/03/2012

|

16:57

seperator

ניתוח להגדלת החזה נחשב לאחד התהליכים הנפוצים ביותר כיום. כל מי שמסתכל על הסטטיסטיקה בתחום הניתוחים הפלסטיים רואה שהניתוח להרמת חזה הוא בעל אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר ועומד כיום על כמעט 100 אחוז הצלחה. על מנת להיות משויך ל100 אחוז אלו יש לבחור את הרופא הפלסטיקאי שיוכל לבצע את הניתוח בצורה הטובה ביותר.

ניתוח להגדלת החזה נחשב לאחד התהליכים הנפוצים ביותר כיום

ניתוח להגדלת החזה נחשב לאחד התהליכים הנפוצים ביותר כיום


כיצד מגדילים את החזה ?

כיום הצורה הפופולארית והבטוחה ביותר להרמת החזה היא באמצעות החדרת שתלי סיליקון ג'ל ששוכנים בתוך מעטפת ששומרת עליהם. בעבר החדירו את הסיליקון כמו שהוא באמצעות זריקה לתוך החזה אך בשנות השישים הבינו שעל מנת לשמור על החזה בריא ולהמנע מזיהומים יש לעשות שימוש בסיליקון גל ולשמור עליו בתוך מעטפת.
את השתלים נהוג להכניס משני מקומות שונים

את השתלים נהוג להכניס משני מקומות שונים


מהיכן מכניסים את השתלים ?

את השתלים נהוג להכניס משני מקומות שונים. האחד מעל לשריר החזה והשני מתחת לשריר החזה.מבחינת ההשפעה עצמה אין השפעה מרובה כמו כן גם לא מבחינת תופעות הלוואי. ההשפעה היא על הצלקת, בעת החדרת השתלים נותרת צלקת מסוימת שנעלמת לרוב לאחר כשנה. הפלסטיקאי קובע מהיכן יוחדר השתל על פי שיקוליו הרפואיים בלבד שמושפעים מגודל השתל, גודל החזה המקורי,מבנה החזה ועוד.

הגדלת חזה לאחר הריון והנקה
נשים נוהגות לחשוב שהגדלת חזה עלולה להשפיע על מהלך ההריון ועל הלידה. באופן טבעי החזה מתחיל להתמלא בחלב בתהליכים אלו ולבסוף האישה נאלצת להניק את הילד. החדרת שתלי הסיליקון לא מזיזים או גורעים שום דבר ממערכת ההנקה בגוף האישה. כמו כן, השתלים מוחדרים אל מאחורי בלוטת השד, כלומר בעת הריון החזה ממשיך לגדול באופן טבעי ביחד עם השתל עצמו. לאחר הלידה השתל עצמו לא מפריע לתהליך ההנקה ומחקרים הראו שאיכות החלב גם כן לא נפגעת  כך שאפשר להיות עם חזה גדול ולהניק ללא בעיה כלל.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל