צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

28/03/2012

|

16:53

seperator

מאז היותנו קטנים אנו מפתחים איזשהו מודל יופי,  אותו מודל יופי מושפע מהסביבה שבה אנו חיים, מהטלוויזיה, העיתונות וכו'.כאשר אנו מסתכלים במראה אנו מקווים להדמות קרוב ככל שניתן לאותו מודל יופי אשר רודף אותנו מהיותנו קטנים, וכל עוד אנו רחוקים מאותו מודל יופי, אנחנו לא נהיה מסופקים.

קיימות שיטות רבות שעוזרות לנו להפטר משיער לא רצוי

קיימות שיטות רבות שעוזרות לנו להפטר משיער לא רצוי


על טעם ועל ריח אין להתווכח

למרות שיש דברים רבים אשר עליהם אין הסכמה גלובלית בכל הנוגע למודל יופי, אחד הדברים שכן יש עליהם הסכמה הינו שיער לא רצוי, או עודף שיער.כיום, לא רק שכולנו רוצים להפטר משיער עודף, אלא גם שיש ביכולתנו לעשות זאת בקלות ובמהירות, ועם תוצאות שיישארו איתנו לאורך זמן.
אז איך בעצם ניתן להשיג זאת?
מאז היותנו קטנים אנו מפתחים איזשהו מודל יופי

מאז היותנו קטנים אנו מפתחים איזשהו מודל יופי


הפתרון

כאמור, כיום קיימות שיטות רבות שעוזרות לנו להפטר משיער לא רצוי, בין אם לצמיתות ובאין אם לתקופה זמנית. דבר זה הינו נהדר שכן הוא עוזר לנו להגיע לשקט נפשי על ידי הרמת הביטחון העצמי שלנו.הסרת שיער לצמיתות יכולה להיעשות כיום בקלות ואינה דבר ששמור רק לעשירים. הטכנולוגיה שבה משתמשים כיום היא הסרת שיער בלייזר והסרת שיער באינפרא, שני אלו נחשבים לשיטות הטובות ביותר שקיימות כיום הן מבחינת יעילות והן מבחינת נוחות.

ומה עם האחרות?
ישנם שיטות נוספות אשר מציעות פתרון זמני לבעיית השיער הלא רצוי. פתרונות אלו נעים מתכשירים שונים אשר גורמים לשיער לנשור, אך משאירים ריח לוואי לא נעים, ועד גילוח הרגליים בעזרת תער (בין אם במכשיר ובין אם ביד) אשר משאיר את העור אדום לזמן לא מבוטל ואף גורם לחלק מן השיער לגדול מתחת לעור – דבר המוביל ליצירת נקודות כתם שחורות.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל