צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

28/03/2012

|

16:43

seperator

מי שזכה להקשיב לשיחות נשים, וודאי יודע ששיחות רבות סובבות סביב נושא הסרת שיער, בין אם זה הצורך להסרת שיער או הרצון. אחרי הכל, השיער צומח שוב ושוב, ואין אישה בעולם אשר תהיה מוכנה שאחרים יראו כי יש לה שיער ברגליים. ועל כן, הסרת שיער ברגליים אצל נשים הפכה להיות אחת הטיפולים באסתטיקה רפואית, הנפוצים ביותר.

אין אישה בעולם אשר תהיה מוכנה שאחרים יראו כי יש לה שיער ברגליים

אין אישה בעולם אשר תהיה מוכנה שאחרים יראו כי יש לה שיער ברגליים


גילוח

הדרך הכי מוכרת וכנראה גם הכי נפוצה כיום היא הסרת שיער בעזרת גילוח. תהליך גילוח הרגליים הינו תהליך אשר דומה מאוד לזה שהגברים חווים מדי יום ביומו כשהם מגלחים את פניהם. משתמשים בסכין חדה כתער שפשוט חותכת את שיער הרגליים צמור ככל שאפשר לרגל עצמה, הדרך השניה היא באמצעות מכונת גילוח, אשר עושה את אותו הדבר, רק מהר יותר.
השיטה שכיום תופסת תואצה היא הסרת שיער בלייזר

השיטה שכיום תופסת תואצה היא הסרת שיער בלייזר


שעווה

השיטה השנייה הכי פופולארית היא הסרת שיער בעזרת שעווה. בשיטה זו, הסרת השיער מתבצעת בעזרת חומר דבק – שהוא השעווה, אשר בטמפרטורות גבוהות הוא נוזלי ואילו בטמפרטורת הגוף הוא מוצק. את החומר מחממים, ואז מורחים על הרגל, על זה שמים נייר דבק חזק, מחכים מספר שניות שהחומר ייתבש כך שהוא נדבק לשיערה ואז פשוט מושכים את הנייר – במילים אחרות, תולשים שיערות כך. מדובר בתהליך כואב, לא נעים אך יעיל יחסית.

הסרת שיער בלייזר
השיטה שכיום תופסת תואצה היא הסרת שיער בלייזר. בשיטה זו, מסירים את השיערה בעזרת מכשיר לייזר אשר מקרין על זקיק השיערה והורג אותה, כך שגם מונעים גדילה מחודשת של השיער, גם מסירים את השיער הנוכחי, וגם נמנעים מכאב ואי נעימות מיותר. החיסרון של השיטה הוא מחירה, אולם, בטווח הרחוק היא יותר חסכונית, שכן זהו סידרת טיפולים חד פעמיים שחוסכים המון כאב וזמן, וזמן כידוע, הוא כסף.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל