צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

28/03/2012

|

16:39

seperator

עולם הגברים עבר שינוי בשנים האחרונות עם הגידול בתודעה לכל הקשור לאסתטיקה רפואית. אם בעבר כל מה שהגברים היום עושים זה לגלח את פניהם, הרי שהיום גברים רבים מתבשמים עם אפטרשייבים שונים, מורחים קרמים שונים לטיפוח העור, אוכלים נכון, מחטבים את גופם, ולאחרונה, החלו גם להסיר את שעיר גופם.

האזורים שבהם גברים בוחרים להסיר שיער הם לרוב אזורים אשר אינם רואים אור שמש

האזורים שבהם גברים בוחרים להסיר שיער הם לרוב אזורים אשר אינם רואים אור שמש


שינוי מחשבה

הסרת שיער הוא דבר שנחשב עד לא מזמן כתחום לנשים בלבד, אולם עם חלוף השנים, גברים רבים החלו לפהנים ולהבין כי שיער פראי וגס הוא מטרד, ולא רק בשביל נשותיהם, אלא גם בשביל עצמם. ולכן, גברים רבים מחליטים לעבור טיפולים שונים על מנת להסיר שיער בצורה או תמידית, או שהם מחליטים פשוט לדלל את כמו השיער שעליהם.
גברים רבים מחליטים לעבור טיפולים שונים על מנת להסיר שיער בצורה או תמידית

גברים רבים מחליטים לעבור טיפולים שונים על מנת להסיר שיער בצורה או תמידית


מאיפה מורידים שיער

האזורים שבהם גברים בוחרים להסיר שיער הם לרוב אזורים אשר אינם רואים אור שמש, אולם הם יודעים, שבסופו של יום אזורים אלו כן ייחשפו, ואין הם רוצים שבת זוגם תחשוב עליהם פחות בגלל זה. אזורים אלו הם לרוב הגב, החזה, בית השחי, הצוואר והכתפיים. כאמור, איזורים אלו הם קלים לכיסוי, אולם בימי הקיץ החמים או בבילויים בים – איזורים אלו יכולים להפוך למיטרד ובושה מהר מאוד.

דרכים להסרת שיער
קיימים כיום דרכים שונות להסרת שיער אצל גברים, אשר היא לרוב דיי דומה כמו הדרכים להסרת שיער אצל נשים. הדרך המקובלת ביותר להסרת שיער היא הסרת שיער בלייזר, שיטה אשר הפכה להיות מקובלת מאוד אצל כלל האוכלוסיה לצורכי הסרת שיער. שיטה דומה היא הסרת שיער באינפרא אדום, אשר גם היא משיגה את התוצאות הרצויות ללא כאב וללא חוסר נוחות, כמו שיטות יותר ישנות כדוגמת הסרת שיער בעזרת שעווה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל