צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

20/03/2012

|

15:53

seperator

ברפואת השיניים, לפני ניתוח השתלת שיניים, בודקים על ידי צילומים שונים את הסטטוס קוו של מצב הפה – האם המצב הנוכחי מאפשר ביצוע של עבודת השתלת שיניים? האם עצם הלסת עבה דיה כדי שיהיה ניתן להבריג בה את הבורג או את הדיבל? האם הסינוס אינו מורם מספיק – כ- 10 מ"מ על מנת שיהיה ניתן לבצע את השתלים? הסינוס הינו למעשה חלל שנמצא בעצמות הפנים – יש מספר סינוסים ברחבי הפנים, ואילו הסינוס עליו מדברים בהליך השתלת שיניים הוא המקסילרי – סינוס שממוקם מעל לשיניים העליונות הטוחנות.

מדובר בהליך שיותר נהוג בקליניקות לאסתטיקה רפואית, ובעצם עורכים נקב רק ברצפת הסינוס

מדובר בהליך שיותר נהוג בקליניקות לאסתטיקה רפואית, ובעצם עורכים נקב רק ברצפת הסינוס


הרמת סינוס פתוחה

ישנם שני סוגים של הרמת סינוס: הרמת סינוס פתוחה – היא הסוג שפחות משתמשים בו. הסינוס המקסילרי כולל קרום עדין ביותר שיוצר בלון. את הקרום הזה רופא השיניים יגלה תוך פתיחת חלון צידי קטן. כשמרימים אותו מגלים את הדפנות הקשיחות של חלל הסינוס. את אותו חלל ממלאים בחומר דמוי עצם טבעית באורך של כ- 13 מ"מ ומעלה. לאחר מכן מכסים זאת בממברנה ותופרים.
ברפואת השיניים, לפני ניתוח השתלת שיניים, בודקים על ידי צילומים שונים את הסטטוס קוו של מצב הפה

ברפואת השיניים, לפני ניתוח השתלת שיניים, בודקים על ידי צילומים שונים את הסטטוס קוו של מצב הפה


הרמת סינוס סגורה

מדובר בהליך שיותר נהוג בקליניקות לאסתטיקה רפואית, ובעצם עורכים נקב רק ברצפת הסינוס. דרך אותו נקב מרימים את הממברנה ומחדירים את אותו חומר מילוי דמוי עצם טבעית, ולמעשה באותו הזמן מוחדר גם השתל. הניתוח הזה נעשה באופן סגור וללא פתיחת החלון הצידי בתנאי שיש צורך להגביה רק במילימטרים בודדים שדרכם יוחדר השתל.

מתי מחדירים את השתלים?
ישנה עצם ראשונית שיכולה להעניק יציבות לשתלים – והיא בעובי 4-6 מ"מ. מכניסים את השתלים ביחד עם הרמת הסינוס, ולאחר תשעה חודשים ניתן לשקם את הפה באמצעות מבנים וכתרים מחרסינה. אפשר לבצע את ההליך גם אם העצם הקיימת אינה מספקת – ואילו אז יתכן מצב להאריך את זמן הטיפול בעוד כ- 5 חודשים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל