צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

18/03/2012

|

10:08

seperator

השתלת שיניים היא למעשה הכנסת עצם זר לגוף, ויש לו מחיר כבד: לעתים קרובות הטיפול כואב – אם לא בזמן הטיפול אז לאחר התפוגגות משככי הכאבים, ויכולות להיות לטיפול שנעשה באופן לא אחראי או לא מקצועי השלכות הרות גורל בטווח הזמן הארוך או הקצר. עלולה להתפתח מהמקרה דלקת, ועל הרופא לודא כי אין למטופל צורך מיוחד באישור של רופאים נוספים כדי לקחת משככים או אנטיביוטיות מיוחדות, כמו למשל במקרה של אוושה בלב למשל. זו הסיבה, שעל המטופל לעדכן את הרופא המנתח במצב הרפואי המלא שלו.

המודל המושלם של תבנית הלסת יכול להיות מתוכנן ומדומה על ידי מערכת ממוחשבת

המודל המושלם של תבנית הלסת יכול להיות מתוכנן ומדומה על ידי מערכת ממוחשבת


הרופא והציוד שבו הוא מטפל
היום מרפאות לאסתטיקה רפואית וסגר (המילה הנרדפת לרפואת שיניים) הן קליניקות שחייבות להקפיד על איכות בביצוע ויד תחת אל ידו של הרופא או הכירורג אחריות רבה, חשוב לוודא את מידת בקיאותו של הרופא, למצוא כמה שיותר אנשים ממליצים על אותו מטפל,  ואפילו להגיע למרפאה לקביעת התור, רק כדי להתרשם מהמיכון הטכנולוגי ומרמת האבזור.
השתלת שיניים היא למעשה הכנסת עצם זר לגוף

השתלת שיניים היא למעשה הכנסת עצם זר לגוף


לעשות השתלת שיניים בטוחה
המודל המושלם של תבנית הלסת יכול להיות מתוכנן ומדומה על ידי מערכת ממוחשבת. לפני הטיפול להשתלת שיניים הרופא יכול לדמות בתלת מימד את התוצאה הסופית, ולפי זה להפחית את הסיכונים בהשתלת השיניים, שכן רמת הביצוע והאפשרות לחשב את המיקום של השיניים יכולה לחסוך טעויות אנוש.

שתלים דנטליים – אפשר לותר על הרמת סינוס!
אם המטרה הסופית בטיפול היא לעגן את השיניים התותבות, גשרים כתרים שישענו על התבנית של השתל, אפשר להבריג את אותו דיבל אשר יעגן את עצם הלסת, ובכך ניתן לחסוך הרמת סינוס, כששני חלקי הביניים מתחברים יחדיו ובפנים מוברג הבורג שיחזיק את השן התותבת. ישנם כמה סוגים של שתלים דנטליים, ואם אלו מבוצעים כהלכה, יש להם סיכוי רב להצליח.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל