צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

14/03/2012

|

16:41

seperator

השנים האחרונות אופינו בשיפורים משמעותיים בתחום הטכנולוגיה וכתוצאה מכך עליה בביקוש לטיפולים שונים הנוגעים ליופי ואסטטיקה. כתוצאה מהשיפור בתחום הטיפולים הפכו לזולים יותר, טובים יותר ונפוצים יותר. תחום טיפולי השיניים גם כן עבר מקפצה רצינית בשנים האחרונות וכיום אנו עדים לאנשים שפונים לקבלת טיפולי שיניים על מנת להקנות לעצמם מראה וחיוך טוב יותר.

ההתקדמות בתחום רפואת השיניים הובילה לכך שגם מי ששיניו ניזוקו באופן בלתי הפיך יכול לשתול שתל

ההתקדמות בתחום רפואת השיניים הובילה לכך שגם מי ששיניו ניזוקו באופן בלתי הפיך יכול לשתול שתל


טיפולי השיניים המוצעים

מלבד טיפולי השיניים הרגילים אליהם אנו נחשפים כמו, סתימות, עקירות וכו'. קיימים טיפולים שונים הנועדו לשפר את מראה חלל הפה והפנים. בין הטיפולים הללו ניתן למנות, ציפויי שיניים, הברקת שיניים, ליטוש שיניים, הלבנת שיניים ועוד. כמו כן, בארצות הברית ולאט לאט גם בארץ אנשים החלו להחליף את השיניים עם הבעיות לשתלים שעמידים בפני מחלות ופגיעות. הטיפולים הללו הופכים להיות יותר ויותר נפוצים וזולים בגלל ההתפתחות הטכנולוגית הרבה.
בין הטיפולים הללו ניתן למנות, ציפויי שיניים, הברקת שיניים, ליטוש שיניים, הלבנת שיניים ועוד

בין הטיפולים הללו ניתן למנות, ציפויי שיניים, הברקת שיניים, ליטוש שיניים, הלבנת שיניים ועוד


השתלות שיניים

ההתקדמות בתחום רפואת השיניים הובילה לכך שגם מי ששיניו ניזוקו באופן בלתי הפיך יכול לשתול שתל ועליו להוסיף כתר שיתאים לחלל הפה במקום שיניו ולהנות ממראה פנים נורמאלי ואסטטי.  ישנם מספר סוגי שתלים לשיניים  והנפוץ הוא בורג טיטאניום שמושתל בתוך החניכיים ויכול לתמוך בשן החדשה או במערכת השיניים החדשה. הליך ההשתלה יכול לקחת בין יום אחד למספר חודשים, תלוי במספר ההשתלות שיש לבצע. לניתוח השתלה כמו לכל ניתוח ישנן סכנות מסוימות כמו, פגיעה בעצבים, פגיעה בסינוס ועוד. חשוב לבצע את הטיפול אצל מנתח מוסמך בתחום זה.

כיצד לבחור רופא שיניים ?
על מנת לבחור את רופא השיניים המתאים ביותר יש לבצע הכנות מקדימות. חשוב לעקוב אחר המלצות אודות רופא, יש לבדוק את הכשרתו של הרופא בתחום, האם הוא מומחה בסוג הטיפול אותו רוצים לבצע, כמה שנים של הכשרה ושל ניסיון יש לו ועוד. כמו כן, יש להתייעץ עם הרופא ולהבין היטב את ההשלכות השונות של הטיפול, תופעות לוואי, סיכונים וזמן ההחלמה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל