צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

14/03/2012

|

16:38

seperator

ניתוח הגדלת חזה הוא אחד הניתוחים המבוקשים ביותר על ידי נשים בשנים האחרונות. במהלך הניתוח הרופא המנתח מכניס שתלים מסוגים שונים לחזה האישה ובצורה הזו מגדיל את החזה לפי בחירת האישה.לפני ביצוע ניתוח חזה יש לשים לב למספר דגשים חשובים ולבחן אותם היטב לפני בחירת המנתח וביצוע הפרוצדורה.

להתאים את הציפיות והעדפות ליכולות הרפואיות בתחום

להתאים את הציפיות והעדפות ליכולות הרפואיות בתחום


בחירת המנתח והליך הניתוח

ניתוח הגדלת חזה יכול להתבצע אך ורק על ידי רופא המומחה לניתוחים פלסטים, זהו ניתוח כירורגי שעדיף שיתבצע בבי"ח ולא באיזו קליניקה פרטית קטנה. במהלך הניתוח עצמו מחדירים שתל של סיליקון לזה של האישה. השתל יכול להיות מחודר מעל שריר או מתחתיו ואורך החיים של השתל הוא לערך 15 שנה. ניתוח הגדלת חזה מומלץ ומיועד לנשים מעל גיל 17 שהחזה שלהן סיים להתפתח והגיע לגודלו המקסימאלי.
ניתוח הגדלת חזה יכול להתבצע אך ורק על ידי רופא המומחה לניתוחים פלסטים

ניתוח הגדלת חזה יכול להתבצע אך ורק על ידי רופא המומחה לניתוחים פלסטים


הכנה לניתוח

לפני הניתוח מתקיימות מספר פגישות עם הרופא המנתח שבמהלכן נעשה כמעיין תאום ציפיות אודות הניתוח ואודות התהליך כולו. הרופא יחד עם המטופלת מחליטים יחדיו על החדרת השתל ומיקומו, מה יהיה גודלו, כיצד יראה השד החדש ועוד נושאים כאלו. התהליך נעשה יחדיו על מנת לקבל את חוות דעתו המקצועית של הרופא לצד העדפותיה של האשה, כלומר, להתאים את הציפיות והעדפות ליכולות הרפואיות בתחום.

החלמה והמשך החיים לאחר ניתוח
לפני ההחלטה על ניתוח להגדלת חזה יש לברר היטב את תהליכי ההחלמה השונים,כמה זמן נמשך תהליך ההחלמה, האם ניתן לחזור לפעילות מלאה ולאחר כמה זמן וכדומה. כמו כן חשוב לברר אילו סיבוכים וסיכונים יש בניתוח, הניתוח נעשה בהרדמה מלאה והוא ניתוח כירורגי לחלוטין ולכן הוא טומן בתוכו סיכונים מסוימים. גם אצל אישה שעברה ניתוח להגדלת חזה צורת השד יכולה להשתנות בעת הריון. הרופאים ממליצים לעבור ניתוח אך ורק לאחר תקופת ההנקה למרות שאשה עם שתל יכולה להניק.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל