צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

11/03/2012

|

17:03

seperator

ישנם טיפולי שיניים שמחייבים הכנה מוקדמת על מנת שיהיה ניתן לבצע את הטיפול הנדרש. כך, במסגרת במסגרת טיפולי שיניים לקיבוע שתלים בלסת, לעתים אין עצם עבה מספיק או דחוסה כדי להשלים את העצם כך שיהיה ניתן לנעוץ בה את הבורג של השתל. הסינוס עצמו נקרא "סינוס מקסילרי", - והוא חלל אויר שנמצא מעל לשיניים הקדמיות. בינו לבין חלל הפה ישנה עצם – ובמידה והיא קצרה מדי נוהגים להמליץ על הרמת הסינוס כלומר להגדיל את שטח החלל שנמצא בין הסינוס לעצם, כך שהשתלים יהיו יכולים לחדור.

ישנם טיפולי שיניים שמחייבים הכנה מוקדמת על מנת שיהיה ניתן לבצע את הטיפול הנדרש

ישנם טיפולי שיניים שמחייבים הכנה מוקדמת על מנת שיהיה ניתן לבצע את הטיפול הנדרש


ישנן שתי שיטות להרמת סינוס

הרמת סינוס סגורה היא השיטה המסורתית השמרנית, משום שהיא פחות פולשנית. השיטה הזו תונהג בכל זמן שאין צורך בכמות עצם גדולה על מנת להגביה אותה. ישנה גם הרמת סינוס פתוחה – בה הרופא יבצע חתך חיצוני בצד הסינוס, כאשר הרופא יחדיר עצם בכמות רבה כפי שצריך (במידה ונדרשת כמות עצם גדולה).
מדובר בהליך כירורגי  כחלק משיקום הפה ודורש רופא מומחה אשר ישתיל את השתלים ללסת

מדובר בהליך כירורגי כחלק משיקום הפה ודורש רופא מומחה אשר ישתיל את השתלים ללסת


כמה זה עולה?

אין מחיר אחיד להליך הזה. המחיר נקבע בהמשך לדרישות – למשל אם נדרשת כמות עצם גדולה או קטנה.  מדובר בהליך כירורגי  כחלק משיקום הפה ודורש רופא מומחה אשר ישתיל את השתלים ללסת. בדרך כלל עלות הטיפול כוללת גם את עלות השתלים וכן את עלות ההרדמה.

ישנה אפשרות חליפית
חשוב ביותר – כפי שנהוג בכל טיפול של אסתטיקה רפואית, לברר מה הסיכונים הכרוכים בתהליך והאם ישנו טיפול חליפי שיכול להתאים במקום זאת. רצוי ללכת לשמוע חוות דעת של שני רופאים כירורגיים לפחות, ולבחור את הרופא אשר מאבחן באופן המדויק ביותר את המצב הנוכחי בחלל הפה וכן יש לו ניסיון והוא יכול לספק המלצות מפי מטופלים קודמים שעברו טיפול דומה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל